خانهاخبار
دلیل عدم وجود نسخه 5G برای وان پلاس 7T پرو مشخص شد

دلیل عدم وجود نسخه 5G برای وان پلاس 7T پرو مشخص شد

مدیرعامل وان پلاس در گفتگویی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که چرا وان پلاس 7T پرو نسخه 5G ندارد و چه زمانی باید منتظر دومین گوشی 5G این شرکت باشیم.
۱۳۹۸/۷/۲۴

برخلاف شایعاتی که از وجود نسخه‌ای با پشتیبانی از شبکه 5G در وان پلاس 7T پرو مک‌لارن خبر می‌داد، هفته گذشته شاهد رونمایی از چنین دستگاهی نبودیم. حالا مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو، از چرایی عدم عرضه دستگاه جدیدی با پشتیبانی از فناوری 5G سخن گفته است.

لاو پس از معرفی سری وان پلاس 7T در گفتگو با جمعی از خبرنگاران تایید کرد که تصمیم آن‌ها ارتباطی به سری پرو یا سری تی یا دستگاه دیگری که احتمالا مجهز به 5G است ولی هنوز عرضه نشده ندارد. او اعلام کرد که وان پلاس صرفا معتقد نیست که اکنون زمان مناسبی برای معرفی دومین پرچمدار 5G این شرکت باشد. این شرکت چینی در حال ارزیابی شرایط بازار جهانی است و منتظر موقعیت مناسب می‌ماند تا گوشی 5G بعدی خود را روانه بازار کند.

به همین دلیل هم هیچ تضمینی مبنی بر وجود قابلیت‌های 5G روی نسخه استاندارد وان پلاس 8 وجود ندارد. مدیرعامل وان پلاس اذعان کرد که 5G ترندی کلیدی برای پرچمداران و احتمالا تلفن‌های میان‌رده سال آینده است. ولی شبکه‌های تحت پوشش همچنان به چند کشور توسعه‌یافته محدود می‌مانند و احتمالا در کشورهایی مثل هند که از بازارهای هدف برند وان پلاس است پوشش گسترده‌ای نخواهند داشت. این بدان معناست که از نظر این کمپانی توجیهی برای ارائه قابلیت 5G روی نسخه استاندارد گوشی بعدی وان پلاس وجود ندارد.

مطابق جدیدترین شایعات، وان پلاس 8 نمایشگری با لبه‌های خمیده دارد که بالای آن دوربینی با طراحی حفره‌ای قرار می‌گیرد. دوربین عقب این گوشی مشابه وان پلاس 7T پرو سه‌گانه خواهد بود. وان پلاس 8 احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 865، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)