خانهاخبار
تیزرهای رسمی ردمی K30 از دوربین سلفی دوگانه و 5G خبر می‌دهد

تیزرهای رسمی ردمی K30 از دوربین سلفی دوگانه و 5G خبر می‌دهد

به‌تازگی چند تصویر تبلیغاتی جدید از ردمی K30 منتشر شده که در آن دوربین سلفی دوگانه با طراحی حفره‌ای و پشتیبانی از 5G را مشاهده می‌کنیم. ردمی K30 اولین گوشی 5G این شرکت خواهد بود.
۱۳۹۸/۷/۲۴

ردمی قبلا اعلام کرده بود که سال آینده میلادی می‌خواهد اولین موبایل 5G خود را روانه بازار کند. این دستگاه احتمالا ردمی K30 نام خواهد داشت که پیش‌تر در چند تیزر به آن اشاره شده بود. این شرکت در مراسم رونمایی از ردمی 8 و 8A هم اشاره‌ای به K30 داشت و بخشی از مشخصات کلیدی این دستگاه را منتشر کرد.

آن طور که در تیزر ردمی K30 آمده، این تلفن هوشمند با سیستم ارتباطی دوگانه 5G بسیار جذاب خواهد بود. گوشی جدید ردمی دوربین سلفی دوگانه با طراحی حفره‌ای دارد که در یکی از تصاویر تبلیغاتی آن را با چینش افقی مشابه گلکسی اس ۱۰ پلاس می‌بینیم. البته با توجه به این طراحی باید ببینیم از چه پنل نمایشی روی این گوشی استفاده شده است.

image

افزون بر این، گفته می‌شود که ردمی K30 از هر دو حالت 5G به صورت غیرمستقل (NSA) و مستقل (SA) پشتیبانی می‌کند. شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G شبکه‌هایی هستند که توسط اپراتورها برای سرویس‌دهی سرعت‌های بالاتر از 4G استفاده می‌شوند. نخستین شبکه‌های 5G از پیاده‌سازی غیرمستقل نسل پنجم بهره می‌جویند که صرفا سرعت و پهنای باند بالاتری ارائه می‌کند. به عبارت دیگر، این شبکه‌های غیرمستقل از همان زیرساخت 4G استفاده می‌کنند. اما بعد از این که پوشش 5G به گستردگی لازم رسید، این شبکه‌ها به حالت مستقل تغییر وضعیت می‌دهند و از زیرساخت‌های مخصوص 5G کمک می‌گیرند.

ردمی K30 وارث ردمی K20 است اما شباهت چندانی با نسل قبلی خود ندارد، چون ردمی K20 دوربین سلفی پاپ‌آپ داشت اما در این نسخه از طراحی حفره‌ای استفاده شده است. البته در K30 ممکن است شاهد همان دوربین عقب K20 باشیم. این گوشی هوشمند احتمالا حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و باتری بزرگی با ظرفیت بالا نیز خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)