خانهاخبار
آیفون SE 2 با طراحی آیفون 8 و با قیمت 399 دلار اوایل سال 2020 به بازار می‌آید

آیفون SE 2 با طراحی آیفون 8 و با قیمت 399 دلار اوایل سال 2020 به بازار می‌آید

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر معروف اخبار اپل، در یادداشت تازه‌ای اعلام کرده که آیفون SE 2 در اوایل سال 2020 با قیمت پایه 399 دلار به بازار می‌آید و طراحی ظاهری آن شبیه آیفون 8 خواهد بود.
۱۳۹۸/۷/۲۳

ساعاتی پیش، تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، مینگ-چی کو، اطلاعات تازه‌ای در خصوص آیفون SE 2 که پیش‌تر گفته بود اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود منتشر کرد. کو قبلا اعلام کرده بود که این گوشی از نظر ظاهری شبیه آیفون ۸ خواهد بود و حالا در یادداشت جدید خود می‌گوید این دستگاه در دو مدل با حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگی و در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری فضایی و قرمز به بازار می‌آید. او همچنین معتقد است که قیمت این تلفن هوشمند از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود.

هرچند طراحی کلی این موبایل شبیه آیفون ۸ خواهد بود، اما از پردازنده جدید A13 Bionic استفاده می‌کند و ۳ گیگابایت رم دارد. این یعنی پردازنده آیفون SE 2 مشابه آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو خواهد بود اما مقدار رم آن یک گیگ کمتر از پرچمداران ۲۰۱۹ اپل است.

مطابق انتظار آیفون SE 2 تاچ سه‌بعدی نخواهد داشت و عدم حضور این قابلیت از اصلی‌ترین تغییرات این گوشی نسبت به آیفون ۸ خواهد بود. با این حال با توجه به حذف تاچ سه‌بعدی از پرچمداران سری آیفون ۱۱ این اتفاق کاملا قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید.

کو معتقد است اپل از تامین‌کنندگان خود خواسته ماهانه بین ۲ تا ۴ میلیون آیفون SE 2 تولید کنند. او انتظار دارد که اپل در سال ۲۰۲۰ بیش از ۳۰ میلیون آیفون SE 2 بفروشد. قیمت‌گذاری ۳۹۹ دلاری آیفون SE 2 باعث می‌شود مالکان آیفون ۶ و ۶ پلاس که قادر به آپدیت دستگاه خود به iOS 13 نیستند به خرید این تلفن هوشمند ترغیب شوند. اپل در حال حاضر آیفون ۸ را در مدل ۶۴ گیگی به قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می‌رساند.

نسل اول آیفون SE در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۳۹۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگی به بازار آمد. وقتی اپل در سال ۲۰۱۷ این گوشی را از ویترین فروشگاه‌های خود خارج کرد، قیمت مدل پایه آن با ظرفیت داخلی ۳۲ گیگ به ۳۴۹ دلار رسیده بود. مینگ-چی کو باور دارد که اپل آیفون SE 2 را در سه‌ماهه نخست سال بعد معرفی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیرعباس

۱۳۹۸/۸/۲۸
شما خودتون تو این وضعیت اخبار رو از کجا میگیرید ؟