خانهاخبار
خبری خوش برای دارندگان گوشی های گلکسی S10 و مدل پلاس

خبری خوش برای دارندگان گوشی های گلکسی S10 و مدل پلاس

اگر از دارندگان گوشی های Galaxy S10 یا گلکسی اس 10 پلاس هستید، کمپانی سامسونگ اخبار خوبی برای شما آورده است.
۱۳۹۸/۷/۲۳

اوایل هفته گذشته، مسئولان سامسونگ خبر عرضه نسخه دوم رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید 10 را در اختیار رسانه ها گذاشتند و حالا شاهد بازگشایی پذیرش برای ثبت نام در طرح نسخه آزمایشی آن هستیم.

به صورت پیش فرض تنها 1000 جای خالی در این طرح وجود داشته، اما طبق سخنان مدیران سامسونگ، از چهاردهم اکتبر افراد بیشتری قادر خواهند بود تا در طرح نسخه آزمایشی One UI 2.0 ثبت نام کنند.

اگر در کشور کره جنوبی زندگی می کنید و از دارندگان محصولات خانواده S10 شامل گلکسی S10، مدل پلاس یا S10e هستید، می توانید با مراجعه به اپلیکیشن Samsung Members در طرح ثبت نام برای نسخه دوم رابط کاربری وان یو آی شرکت کنید. به محض ثبت نام، آپدیتی از طریق OTA برای گوشی شما ارائه خواهد شد و ورژن نرم افزاری دستگاه شما را به One UI 2.0 مطابق با اندروید 10 ارتقاء خواهد داد.

image

هنوز مشخص نیست که این طرح چه زمانی برای کشورهای دیگر ارائه خواهد شد، اما به نظر می رسد که کاربران کشورهای آمریکا و آلمان، بتوانند (دوشنبه 22 مهر)‌ در این طرح ثبت نام کرده و سپس، آپدیت جدید One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 را دریافت کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مسعود

۱۳۹۸/۷/۳۰
سلام اس 10پلاس قصدخریددارم گوشی چجوریه منکه نداشتم اما اونایی دارن و اطلاع بیشتری دارن و میشه سریع تر به من بگین چی سامسونگ اس 10یا نوت 10بخرم