خانهاخبار
رسما تایید شد؛ Realme X2 Pro سه‌شنبه 23 مهر معرفی می‌شود

رسما تایید شد؛ Realme X2 Pro سه‌شنبه 23 مهر معرفی می‌شود

شرکت Realme با انتشار پوستری به طور رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند جدید آن‌ها با نام Realme X2 Pro در تاریخ 23 مهر معرفی خواهد شد. این گوشی نمایشگری 6.5 اینچی دارد و از اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۲۲

شرکت Realme آماده است که تا دو روز دیگر از اولین تلفن هوشمند پرچمدار خود با نام Realme X2 Pro رونمایی کند. هرچند مدتی پیش در شایعات به تاریخ احتمالی عرضه این گوشی اشاره شده بود، اما حالا بالاخره خود Realme با انتشار پوستری اعلام کرده که دستگاه مذکور را در تاریخ ۲۳ مهر در چین معرفی می‌کند.

به‌علاوه، جزئیات تازه‌ای در خصوص پیکربندی دوربین این دستگاه که چینش عمودی دارد با کاربران به اشتراک گذاشته شده است. دوربین اصلی Realme X2 Pro از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ در کنار لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی ۲۰ برابری، لنز عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای و سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

از دیگر ویژگی‌های این گوشی که قبلا در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شده بود می‌توان به نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. Realme X2 Pro همچنین از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای برخوردار است که به ادعای ریلمی می‌تواند ظرف ۰.۲۳ ثانیه قفل گوشی را باز کند.

در بخش سلفی دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی انتخاب شده که در ناچ بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. Realme X2 Pro یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی SuperVOOC Flash Charging استفاده می‌کند. موتور محرک این دستگاه پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است که با لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده است.

تلفن هوشمند جدید ریلمی از ColorOS 6 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده است. این گوشی حداکثر ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 دارد. پورت محبوب ۳.۵ میلی متری هدفون نیز روی این دستگاه حفظ شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)