خانهاخبار
پنج بازی جدید به سرویس اپل آرکید اضافه شد

پنج بازی جدید به سرویس اپل آرکید اضافه شد

سرویس Apple Arcade اخیرا میزبان پنج بازی جدید شده است که در این مطلب، به معرفی آن ها می پردازیم.
۱۳۹۸/۷/۲۲

همان طور که می دانید، سرویس اپل آرکید همزمان با معرفی iOS 13 به دنیای اپل پا گذاشت و اخیرا پنج بازی جدید به آن اضافه شده است. با ما همراه باشید تا با آن ها آشنا شویم.

اسامی بازی های جدید عبارتند از:

 

Decoherence: این بازی توسط استودیوی بازی سازی Efecto Studios طراحی شده است. در این بازی استراتژیک، کاربران باید روبات های اختصاصی خود را طراحی کرده و به جنگ دشمنان بروند.

INMOST: این بازی توسط Chucklefish طراحی شده است. در این بازی پازلی که فضایی جالب داشته و داستانی جذاب را نیز نقل می کند، کاربر می تواند از میان سه شخصیت، یکی را انتخاب کرده و بازی را شروع کند.

Mind Symphony: این بازی توسط استودیوی بازی سازی Rogue Games طراحی شده است. در این بازی که به سبک نوستالژی ساخته شده، شما باید موجودات فضایی را با شلیک گوله نابود کرده و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید.

ShockRods: این بازی توسط استودیوی بازی سازی Stainless Games طراحی شده است. در این بازی که به سبک ماشین سواری و شلیک است، شما باید با از بین بردن دشمنان و دسترسی به سلاح ها و امتیازات بالاتر، پرچم دشمنان را پایین کشیده و پرچم خود را بر زمین بکوبید!

Stela: این بازی توسط استودیوی بازی سازی SkyBox Labs طراحی شده و داستان یک زن جوانی را حکایت می کند که در روزهای آخر این جهان، به دنبال رمز و رازهای خود می گردد.

image

برای عضویت در سرویس اپل آرکید، باید ماهانه 4.9 دلار بپردازید و به این ترتیب، به سیل عظیمی از بازی های جذاب و با گرافیک فوق العاده دسترسی خواهید داشت. سرویس Apple Arcade در حال حاضر میزبان 80 بازی برای آيفون و اپل تی وی و 61 بازی مخصوص سیستم عامل مک است.

سرویس اپل آرکید از 19 سپتامبر کار خود را آغاز کرد و این در حالی است که برخی کاربران، چند روز زودتر قادر بودند تا از خدمات آن استفاده نمایند. لذا مدت زمان یک ماهه رایگان که مسئولان اپل برای کاربران در نظر گرفته اند، برای برخی از آن ها در حال اتمام است.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)