خانهاخبار
اپلیکیشن توییتر برای سیستم عامل مک روی اپ استور قرار گرفت

اپلیکیشن توییتر برای سیستم عامل مک روی اپ استور قرار گرفت

اپلیکیشن توییتر یکی از عناوینی بود که در کنفرانس WWDC 2019 توسط مسئولان اپل روی اسلایدها به نمایش گذاشته شد.
۱۳۹۸/۷/۲۲

اپل در خلال کنفرانس WWDC 2019 که سیستم عامل های iOS 13 و macOS Catalina در آن معرفی شد، از اپلیکیشن توییتر برای سیستم عامل مک رونمایی کرد. این پلتفرم دوشنبه شب گذشته (15 مهر) در دسترس عموم کاربران قرار گرفت و امروز، شاهد قرارگیری اپلیکیشن توییتر در اپ استور مک هستیم.

برای دانلود این اپلیکیشن، باید سیستم عامل مک او اس کاتالینا روی دستگاه شما نصب شده باشد، چرا که این اپلیکیشن با تکنولوژی های این سیستم عامل سازگار است.

مدیران توییتر بیش از یک سال است که کلاینت Twitter for Mac را بسته بودند که برای کاربران این شبکه اجتماعی، تصمیم عاقلانه ای به حساب نمی آمد. آن ها دلیل این کار خود را تمرکز کامل روی این سرویس عنوان کرده بودند و به کاربران سیستم عامل مک نیز توصیه کرده بودند که از نسخه وب توییتر استفاده نمایند.

از آن جا که پروژه کاتالیست اپل، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اپلیکیشن های آیفون خود را روی مک اجرا نمایند، لذا همین موضوع سبب شد تا مسئولان توییتر مجددا اپلیکیشن مربوطه را در اختیار کاربران مک بگذارند. هنگامی که نرم افزار توییتر را روی macOS Catalina اجرا کنید، متوجه تشابه ظاهری آن با اپلیکیشنی که روی آیپد اجرا می شود، خواهید شد.

از لحاظ زبان طراحی، اپلیکیشن توییتر برای مک دقیقا همان نرم افزاری است که روی آيفون یا آیپد نصب می شود. اما مسئولان توییتر در ماه ژوئن اعلام نمودند که Twitter for Mac تمام قابلیت هایی که کاربران از یک اپلیکیشن در سیستم عامل مک انتظار دارند، از جمله امکان استفاده از چند پنجره، قابلیت درگ و دراپ، حالت دارک مود، ارسال نوتیفیکیشن و شورتکات های کیبورد را دارا خواهد بود.

اپلیکیشن Twitter for Mac را می توانید در همین لحظه به رایگان از اپ استور مک دانلود کنید. لطفا تجربیات خود پیرامون این اپلیکیشن را با ما در میان بگذارید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)