خانهاخبار
گلکسی نوت 10 لایت در آینده نزدیک معرفی می‌شود

گلکسی نوت 10 لایت در آینده نزدیک معرفی می‌شود

سامسونگ به دنبال رونمایی از نسخه ارزان قیمت گوشی گلکسی نوت 10 است. انتظار می‌رود در آینده نزدیک گوشی گلکسی نوت 10 لایت از راه برسد.
۱۳۹۸/۷/۲۲

نزدیک به دو ماه پیش سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس را به صورت رسمی رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد از محصول جدیدی از این سری رونمایی کند که نسبت به دو مدل دیگر قیمت پایین‌تری دارد. در اوایل امسال شرکت سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی اس 10 رونمایی کرد که شامل گلکسی S10e نیز می‌شد. این گوشی هوشمند نسبت به دو برادر خود قیمت کمتری دارد و رقیب محصولاتی مانند آیفون XR و هوآوی P30 محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این رویه برای گوشی گلکسی S11e نیز ادامه داشته باشد؛ با این حال اطلاعات جدید به گوشی گلکسی نوت 10 لایت اشاره می‌کند.

بر اساس گزارشی که از سوی SamMobile در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، گلکسی نوت 10 لایت یک گوشی هوشمند میان رده است. به نظر می‌رسد این محصول به عنوان جایگزین گلکسی نوت 3 نئو وارد بازار می‌شود، محصولی که در سال 2014 به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است؛ گوشی گلکسی نوت 3 Neo نتوانست به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند. شاید این اسمارت فون همزمان با گوشی‌های سری گلکسی اس 11 معرفی شود؛ با این حال احتمال رونمایی از آن تا پیش از پایان سال جاری میلادی وجود دارد چرا که افراد در سال آینده بیشتر به دنبال خرید گلکسی S11e خواهند بود. عرضه این گوشی هوشمند جدید در تعطیلات سال جاری باعث می‌شود فروش این برند کره‌ای با افزایش روبه‌رو شود.

image

رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 لایت به همراه گوشی‌های سری گلکسی اس 11 باعث ایجاد مشکلاتی برای پرچمدار آینده سامسونگ می‌شود و فروش آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. گزارش‌های گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که گوشی گلکسی نوت 10 لایت در بازارهای اروپایی و در رنگ‌های مشکی و قرمز برای فروش عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد کاربران در ایالات متحده آمریکا به این گوشی هوشمند دسترسی ندارند. سامسونگ در بازار آمریکا روی گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت تمرکز دارد، بنابراین عدم عرضه نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 10 در این بازار چندان دور از انتظار نیست.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در این گوشی هوشمند از پردازنده‌های سری اسنپدراگون 600 و یا 700 استفاده کند. در همین راستا احتمالا قدرت این اسمارت فون کره‌ای توسط چیپست اسنپدراگون 730 و یا 675 تامین می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. این موارد باعث کاهش قیمت این محصول می‌شود، البته انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه نمایش مسطح نیز باشد. اگر سامسونگ خواهان کاهش چشمگیر قیمت این محصول باشد، حفره درون نمایشگر را حذف کرده و آن را با یک برش جایگزین می‌کند.

گزارش‌ها به توسعه یک گوشی میان رده دیگر نیز اشاره می‌کنند. این دستگاه بر اساس گلکسی S10 و یا پرچمدار آینده این برند کره‌ای، گلکسی S11 به تولید می‌رسد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می‌رود با پسوند لایت از راه برسد. در اوایل سال آینده میلادی سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S11 رونمایی می‌کند. این احتمال وجود دارد که گلکسی اس 11 لایت برای رقابت مستقیم با گوشی P40 لایت وارد بازار شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)