خانهاخبار
شیائومی به دنبال عرضه گوشی‌هایی با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین دارای زوم دیجیتال 50x

شیائومی به دنبال عرضه گوشی‌هایی با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین دارای زوم دیجیتال 50x

وبسایت XDA Developers با بررسی نسخه جدید رابط کاربری MIUI دریافته که قابلیت‌های تازه‌ای برای پشتیبانی از نمایشگر 120 هرتزی و دوربینی با زوم دیجیتال 50 برابری به این پوسته اضافه شده است.
۱۳۹۸/۷/۲۱

بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، شرکت شیائومی به دنبال تولید موبایلی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است. به‌علاوه، گفته می‌شود که این غول بزرگ چینی می‌خواهد دستگاهی تولید کند که دوربینی با قابلیت زوم دیجیتال ۵۰ برابری و فیلمبرداری 8K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه داشته باشد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

شرکت‌هایی مثل وان پلاس، اوپو و ایسوس همگی امسال از دستگاه‌هایی رونمایی کردند که نمایشگری با نرخ نوسازی بالا داشتند. تا چند روز دیگر احتمالا گوگل هم سری چهارم پیکسل را با برخورداری از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی معرفی می‌کند.

از آن سو شیائومی به خاطر گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود به شهرت رسیده است، اما ظاهرا به‌زودی شرایط تغییر خواهد کرد. به گزارش وبسایت XDA Developers، این کمپانی در آینده دستگاه‌هایی معرفی می‌کند که سخت‌افزارهای پریمیوم و نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا دارند.

شیائومی ظاهرا قابلیت پشتیبانی از نمایشگرهای دارای نرخ نوسازی بالا را به MIUI 11 اضافه کرده است. در تنظیمات این نسخه از رابط کاربری شیائومی قسمتی وجود دارد که اجازه می‌دهد بین نرخ‌های نوسازی متفاوت سوئیچ کنید. نرخ نوسازی بالاتر جلوه روان‌تری به دستگاه می‌بخشد اما مصرف باتری آن را افزایش می‌دهد. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، در این تنظیمات امکان انتخاب میان نرخ‌های نوسازی ۶۰ و ۱۲۰ هرتزی وجود دارد.

افزون بر این در جدیدترین نسخه MIUI تغییرات جالب توجه‌ای در بخش دوربین دیده می‌شود. وبسایت XDA می‌گوید شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه دستگاهی است که از فیلمبرداری 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار دوربین این نسخه حالا از وجود زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری خبر می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که یک دستگاه میزبان تمام این ویژگی‌های جدید خواهد بود یا قرار است در دستگاه‌های مختلف شاهد عرضه این قابلیت‌ها باشیم. با این حال، باید صبر کنیم تا ببینیم در ادامه چه اخباری درباره محصولات بعدی شیائومی منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)