خانهاخبار
پتنت جدید سامسونگ به دوربین سلفی سه گانه گلکسی S11 اشاره می‌کند

پتنت جدید سامسونگ به دوربین سلفی سه گانه گلکسی S11 اشاره می‌کند

به تازگی تصاویر پتنت جدید سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این پتنت، گلکسی S11 به دوربین سلفی سه گانه مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۲۱

سامسونگ طراحی‌های مختلفی را برای برش نمایشگر محصولات خود در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها، حفره درون صفحه نمایش است که در پرچمداران سال جاری این شرکت کره‌ای، گوشی‌های سری گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 مورد استفاده قرار گرفته است. حال به نظر می‌رسد این طراحی در پرچمداران آینده نیز حضور داشته باشد، البته تفاوت‌هایی در آن اعمال می‌شود. به تازگی سامسونگ یک پتنت جدید را به ثبت رسانده که خبر از حضور دوربین سلفی سه‌ گانه درون حفره صفحه نمایش می‌دهد. این پتنت در کشور کره جنوبی و در زمینه حفره درون نمایشگر به ثبت رسیده است.

گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 5G در اوایل سال جاری میلادی با دوربین سلفی دوگانه وارد بازار شدند. این محصولات دارای حفره درون نمایشگر هستند. با توجه به این موضوع، استفاده از سه دوربین سلفی درون حفره صفحه نمایش در پرچمداران سال آینده این برند کره‌ای منطقی به نظر می‌رسد. نسل کنونی پرچمداران این شرکت به یک سنسور استاندارد و یک سنسور تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره با کیفیت بالا مجهز شده‌اند. در صورتی که این سنسورها همچنان در گوشی‌های سری گلکسی S11 حضور داشته باشند، انتظار می‌رود سنسور سوم دارای زاویه دید عریض باشد.

image

این احتمال وجود دارد که سنسور تشخیص عمق با یک سنسور برای سیستم تشخیص چهره سه بعدی جایگزین شود. گوشی‌های هوآوی و اپل به سیستم تشخیص چهره سه بعدی مجهز شده‌اند، بنابراین استفاده از آن در پرچمداران آینده سامسونگ چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد. گوشی هوشمند موجود در این پتنت دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خود است. در صورتی که این تصویر به طراحی گوشی‌های سری گلکسی اس 11 اشاره داشته باشد، سامسونگ موفق به افزایش چشمگیر نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی‌های هوشمند می‌شود.

انتظار می‌رود گلکسی S11 پلاس دارای دوربین سلفی سه گانه باشد و سامسونگ برای گلکسی اس 11 دوربین سلفی دوگانه در نظر بگیرد. گلکسی S11e به عنوان ارزان‌ترین گوشی از سری گلکسی اس 11 دارای دوربین سلفی تکی خواهد بود. اصلی‌ترین رقیب این محصول، آیفون 11 نیز به دوربین سلفی تکی مجهز شده است. در حالی که این پتنت می‌تواند به پرچمداران آینده این برند کره‌ای اشاره داشته باشد، اطلاعات رسمی از آن‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی‌های سری گلکسی اس 11 اپل در تاریخ 18 فوریه سال آینده میلادی معرفی می‌شوند. با توجه به این گزارش، سامسونگ علاقه‌ای به رونمایی از پرچمداران آینده خود در کنگره جهانی موبایل 2020 ندارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)