خانهاخبار
مشخصات سامسونگ گلکسی A91 فاش شد

مشخصات سامسونگ گلکسی A91 فاش شد

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A91 به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.7 اینچی مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۲۱

سامسونگ در حال توسعه گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S11 لایت است. این شرکت کره‌ای علاوه بر این دو گوشی هوشمند میان‌رده، محصولات میان‌رده دیگری را نیز توسعه می‌دهد. بر اساس اطلاعات جدید، این شرکت در حال توسعه گوشی گلکسی A91 است. به تازگی مشخصات این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این اطلاعات که از سوی SamMobile منتشر شده، به این موضوع اشاره می‌کند که سامسونگ گلکسی A91 قادر به رقابت با گوشی‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی S10 است، چرا که قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 855 تامین خواهد کرد.

اسنپدراگون 855 در بسیاری از پرچمداران 2019 مورد استفاده قرار گرفته است و نه تنها قدرت پرچمداران سامسونگ، بلکه محصولات دیگری مانند وان پلاس 7 پرو را نیز تامین می‌کند. گلکسی A91 به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که البته برخلاف گوشی گلکسی نوت 10، از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است. این تکنولوژی در گوشی گلکسی نوت 10 پلاس مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با توان شارژر موجود در جعبه این محصول به اینترنت راه پیدا نکرده است.

image

گلکسی A91 به صفحه نمایش غول پیکر 6.7 اینچی سوپر امولد Infinity-U مجهز می‌شود که حاشیه کمی در اطراف آن قرار می‌گیرد. در بالای نمایشگر این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری برش قطره‌ای خواهیم بود که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی پلاستیکی این اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی قرار می‌گیرد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. این سنسور توسط یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای بهبود کیفیت تصاویر پرتره و یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود که نسبت به سنسور 8 مگاپیکسلی گلکسی A90 5G با بهبود همراه می‌شود.

در بخش پایینی گوشی سامسونگ گلکسی A91 پورت USB-C قرار می‌گیرد و همچنین از تراشه NFC و بلوتوث 5.0 بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند کره‌ای زیر صفحه نمایش آن تعبیه می‌شود. انتظار نداریم این دستگاه دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون باشد. به احتمال زیاد گوشی گلکسی A91 اوایل سال جاری میلادی و در کنگره جهانی موبایل 2020 در اواخر فوریه معرفی می‌شود. به احتمال زیاد این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه نسل جدید رابط کاربری One UI بهره می‌برد. رابط کاربری One UI 2.1 به تازگی معرفی شده که نسبت به گذشته، عملکرد بهتری دارد و ویژگی‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)