خانهاخبار
تصاویر گوگل پیکسل بوک گو فاش شد

تصاویر گوگل پیکسل بوک گو فاش شد

گوگل در مراسم خود در 15 اکتبر از یک لپ‌تاپ جدید رونمایی می‌کند. به تازگی تصاویر گوگل پیکسل بوک گو به اینترنت راه پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۷/۲۰

گوگل در تاریخ 15 اکتبر مراسم Made By Google را برگزار خواهد کرد و در آن محصولات زیادی را در معرض دید عموم قرار خواهد داد. گوگل نتوانسته در زمینه پنهان نگه داشتن محصولات جدید خود موفق ظاهر شود چرا که تا به امروز شاهد افشاگری زیادی در رابطه با گوشی‌های سری پیکسل 4، پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال بودیم. جدیدترین قربانی این افشاگری‌ها، گوگل پیکسل بوک گو است. این لپ‌تاپ یا اولترابوک به احتمال زیاد در مراسم گوگل در تاریخ 15 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

تصاویر منتشر شده، طراحی این محصول را به نمایش می‌گذارند. به نظر می‌رسد گوگل برای طراحی پیکسل بوک Go از مک‌بوک‌های اپل الهام گرفته است. در حالی که مک‌بوک‌های اپل به سیستم عامل macOS مجهز شده‌اند، گوگل برای محصول خود سیستم عامل کروم را در نظر می‌گیرد. macOS یک سیستم عامل کامل محسوب می‌شود که قادر به رقابت با ویندوز است؛ با این حال کروم یک سیستم عامل سبک بوده که برنامه‌های تحت وب را اجرا می‌کند. از آنجایی که سیستم عامل کروم قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی است، کاربران می‌توانند این برنامه‌ها را توسط پلی استور برای پیکسل بوک خود دانلود و نصب کنند.

طراحی پیکسل بوک Go گوگل به کیفیت بالای آن اشاره دارد. در بالای کیبورد این محصول شاهد حضور برند پیکسل بوک هستیم و در اطراف نیز اسپیکرها قرار گرفته است. در بخش پایینی کیبورد، یک ترک پد شیشه‌ای بزرگ به چشم می‌خورد که قادر به پشتیبانی از ژست‌های چند لمسی است. گوگل برای این محصول خود دو پورت USB-C به همراه جک 3.5 میلی‌متری هدفون در نظر گرفته است. پیکسل بوک گو به صفحه نمایش 13.3 اینچی لمسی با نسبت تصویر 16:9 مجهز شده است. کاربران می‌توانند این نمایشگر را با رزولوشن فول اچ دی و یا 4K سفارش دهند. در بالای صفحه نمایش وبکم 2 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که قادر به ضبط ویدیوهای 1080p به صورت 60 فریم بر ثانیه است.

در زمینه پردازنده، دست کاربران برای شخصی‌سازی گوگل پیکسل بوک گو باز است. این لپ‌تاپ/اولترابوک در سه نسخه وارد بازار می‌شود که مجهز به پردازنده اینتل Core m3، اینتل Core i5 و اینتل Core i7 هستند. برای رم کاربران به دو نسخه، 8 و 16 گیگابایتی دسترسی دارند. گوگل این محصول خود را با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رساند. پیکسل بوک Go به تراشه تایتان C مجهز می‌شود که امنیت اطلاعات کاربران را تضمین می‌کند.

گوگل پیکسل بوک Go در دو رنگ Just Black و Not Pink وارد بازار می‌شود. همانطور که گفته شد، سیستم عامل مورد استفاده در این محصول برای اپلیکیشن‌های تحت وب توسعه پیدا کرده که البته می‌تواند اپلیکیشن‌های اندرویدی را نیز اجرا کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه و همچنین قیمت این محصول در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. برای آشنایی کامل با پیکسل بوک Go گوگل و همچنین گوشی‌های سری پیکسل 4 و پیکسل واچ باید تا 15 اکتبر صبر کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)