خانهاخبار
وان پلاس 7T پرو و 7T پرو مک‌لارن ادیشن معرفی شدند

وان پلاس 7T پرو و 7T پرو مک‌لارن ادیشن معرفی شدند

وان پلاس 7T پرو از راه رسید. علاوه بر این دستگاه، وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۷/۲۰

پس از یک هفته انتظار، در نهایت شرکت وان پلاس از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. وان پلاس 7T پرو دیروز رسما معرفی شد. علاوه بر این گوشی هوشمند، شاهد رونمایی از نسخه مخصوص آن، وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن نیز بودیم. ماه گذشته میلادی این شرکت گوشی وان پلاس 7T را در هند در معرض دید عموم قرار داده بود. در ادامه شما را با وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن آشنا می‌کنیم.

وان پلاس 7T پرو

image

این گوشی هوشمند وان پلاس به صفحه نمایش 6.67 اینچی خمیده مجهز شده که دارای رزولوشن QHD+ و رفرش ریت 90 هرتز است. تراکم پیکسلی این نمایشگر برابر با 516 پیکسل در هر اینچ بوده و کنتراست آن برابر با 10000:1 است. روی پنل جلویی و پشتی این اسمارت فون شیشه گوریلا گلس سه بعدی کشیده شده است. زیر نمایشگر گوشی وان پلاس 7T پرو شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم. قدرت جدیدترین پرچمدار وان پلاس را چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌کند که آن را 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 همراهی می‌کند. خریداران به نسخه دیگری از این دستگاه دسترسی ندارند.

وان پلاس 7T پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که همانند گوشی وان پلاس 7 پرو دارای چیدمان عمودی است. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 با دریچه دیافراگم f/1.6 است که از لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال بهره می‌برد. این سنسور را یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f2.4 و قابلیت زوم اپتیکال سه برابری و یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 همراهی می‌کنند. این دستگاه می‌تواند برای ضبط ویدیو از سنسور اولترا واید استفاده کند. کاربران در زمان ثبت تصاویر پرتره می‌توانند در بین فواصل کانونی مختلف سوییچ کنند. وان پلاس 7T پرو قادر به ثبت تصاویر ماکرو از فاصله 2.5 سانتی‌متر است.

دوربین سلفی این اسمارت فون وان پلاس 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 با دریچه دیافراگم f/2.0 است. این دوربین به صورت پاپ آپ طراحی شده است. این دوربین از قابلیت فیس آنلاک، تشخیص چهره و HDR پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 7T پرو دارای تراشه NFC، GPS با باند دوگانه، اسپیکر استریو با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس و بلوتوث 5.0 است. انرژی این اسمارت فون توسط یک باتری 4085 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و از شارژ سریع 30 واتی Warp Charge 30T پشتیبانی می‌کند. کاربران برای شارژ این دستگاه و گوشی دادن به موسیقی باید از پورت USB Type-C استفاده کنند. وان پلاس 7T پرو به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 10 و Oxygen OS 10 مجهز شده است. وان پلاس این گوشی هوشمند خود را تنها در رنگ آبی (Haze Blue) وارد بازار می‌کند.

وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن

image

این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه با نسخه استاندارد خود است، البته روی پنل پشتی آن شاهد طرح متفاوتی هستیم. روی پنل پشتی یک نوار نارنجی به چشم می‌خورد که ظاهر متفاوتی برای آن به همراه دارد. در اطراف دوربین اصلی با طراحی منحصر به‌فردی روبه‌رو هستیم. زیر این دوربین فلاش LED و لوگوی وان پلاس به چشم می‌خورد که البته در بخش پایینی پنل پشتی، لوگوی مک‌لارن خودنمایی می‌کند. این گوشی هوشمند به 12 گیگابایت رم مجهز شده است. سایر مشخصات فنی آن تفاوتی با وان پلاس 7T پرو ندارد. وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن دارای پوسته و تم مخصوص به خود است.

قیمت در نظر گرفته شده برای وان پلاس 7T پرو برابر با 699 پوند بوده و نسخه مک‌لارن آن با قیمت 799 پوند به فروش می‌رسد. وان پلاس 7 تی نسبت به دو برادر خود قیمت پایین‌تری دارد و با قیمت 549 یورو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. وان پلاس 7T پرو از تاریخ 17 اکتبر و مدل مک‌لارن ادیشن آن از تاریخ 5 نوامبر وارد بازار می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)