خانهاخبار
فورد موستانگ R-Spec رسما معرفی شد

فورد موستانگ R-Spec رسما معرفی شد

فورد موستانگ R-Spec از راه رسید. این خودرو به موتور 8 سیلندر مجهز شده است.
۱۳۹۸/۷/۲۰

فورد موستانگ R-Spec مجهز به موتور سوپرشارژر معرفی شد. این خودروی جذاب دارای یک موتور 8 سیلندر با حجم 5.0 لیتر است. فورد قصد دارد تنها 500 نمونه از این محصول را به تولید برساند که با قیمت پایه 99,980 دلار استرالیا (67,471 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. این خودرو فقط در این کشور به فروش رسیده و از اوایل سال آینده میلادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بخش استرالیایی فورد به قدرت تولیدی موتور اشاره‌ای نکرده است. فورد در اوایل امسال به تولید خودروی 8 سیلندر سوپرشارژ اشاره کرد.

فورد به این موضوع اشاره کرده بود که این موتور قادر به تولید 700 اسب بخار قدرت و 827 نیوتن متر گشتاور است. انتظار می‌رود این موتور در فورد موستانگ R-Spec مورد استفاده قرار گرفته باشد. برای خنک‌کاری بیشتر موتور از اینترکولر و رادیاتور تمام آلومینیومی استفاده شده است. این خودرو تنها با جعبه دنده 6 سرعته دستی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. فورد در کشور استرالیا این خودرو را با همکاری Herrod Performance به تولید می‌رساند. این شرکت بزرگترین توزیع‌کننده قطعات با عملکرد بالای فورد در خارج از آمریکای شمالی محسوب می‌شود. این شرکت اگزوزهای فعال را برای خودروهای فورد تامین می‌کند که دارای تنظیمات ساکت، نرمال، اسپرت و مسابقه‌ای است.

image

فورد موستانگ R-Spec نسبت به فورد موستانگ GT تا 20 میلی‌متر ارتفاع کمتری دارد و از دمپرهای تطبیقی جدید MagneRide بهره می‌برد. فورد برای این خودرو رینگ‌های 19 اینچی و لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت 4S در نظر گرفته است. این خودروی جذاب از سپر جلوی جدیدی بهره می‌برد و دارای ورودی‌های هوای بزرگی است. در بخش‌هایی از این خودرو مانند کاپوت، درب صندوق عقب و درب‌ها شاهد حضور یک نوار مشکی رنگ هستیم. بال مورد استفاده در فورد موستانگ R-Spec دارای رنگ مشکی براق است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)