خانهاخبار
موتورولا وان ماکرو مجهز پردازنده هلیو P70 معرفی شد

موتورولا وان ماکرو مجهز پردازنده هلیو P70 معرفی شد

موتورولا وان ماکرو در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند با قیمت 140 دلار به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۷/۱۷

موتورولا در حال افزایش تعداد محصولات سری وان خود در کشور هندوستان است. ماه گذشته شاهد رونمایی از گوشی موتورولا وان اکشن بودیم و حال گوشی جدیدی به این خانواده اضافه شده است. موتورولا وان ماکرو به سنسور مخصوصی برای ثبت تصاویر ماکرو مجهز شده و همچنین از ویژگی‌های جذاب زیادی بهره می‌برد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایش بزرگی بوده، از برش نمایشگر بهره می‌برد، باتری حجیمی دارد و همچنین موتورولا برای آن پردازنده مناسبی در نظر گرفته است.

موتورولا One Macro به پنل پشتی پلی‌کربناتی مجهز شده است. پنل جلویی این محصول یک نمایشگر 6.2 اینچی IPS LCD با نام Max Vision را میزبانی می‌کند. این صفحه نمایش کشیده دارای نسبت تصویر 19.5:5 بوده و از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می‌برد. بر اساس ادعای موتورولا، نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی هوشمند برابر با 82 درصد است. قدرت این محصول را چیپست 8 هسته‌ای هلیو P70 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تامین می‌کند. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G725 MP3 بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند موتورولا به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این دستگاه از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند، البته درگاه کارت حافظه خارجی آن به صورت هیبریدی در نظر گرفته شده است. کاربران باید از سیمکارت دوم و یا کارت حافظه خارجی استفاده کنند. موتورولا وان ماکرو از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای بهره می‌برد که در آینده بروزرسانی اندروید 10 را دریافت کند. موتورولا اعلام کرده تا دو سال آینده برای این محصول خود پچ امنیتی عرضه می‌کند.

image

روی پنل پشتی موتورولا One Macro دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد. سنسور اصلی این دوربین، 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل 1.2 میکرومتر است. این سنسور قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن فول اچ دی و به صورت 60 فریم بر ثانیه است. سنسور دوم این دوربین 2 مگاپیکسلی و از نوع ماکرو است که می‌تواند از فاصله 2 سانتی‌متری فوکوس کند. در نهایت این دوربین توسط یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. از این سنسور می‌توان برای ثبت تصاویر پرتره استفاده کرد. موتورولا برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند خود سیستم فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED دوگانه در نظر گرفته است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنند.

وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که برای شارژ آن باید از پورت USB-C استفاده کرد. این دستگاه از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می‌کند. موتورولا ادعا کرده این اسمارت فون با هربار شارژ تا 2 روز کاربر را همراهی می‌کند. از سایر ویژگی‌های موتورولا وان ماکرو می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، شبکه ارتباطی 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث 4.2، GPS و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. این گوشی هوشمند تنها با رنگ آبی و قیمت 140 دلار در کشور هند عرضه می‌شود. در تاریخ 24 اکتبر شاهد عرضه موتورولا وان Macro در کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی خواهیم بود. با توجه به مشخصات فنی و قیمت، این دستگاه از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)