خانهاخبار
یکی از قابلیت های هیجان انگیز وان پلاس 7T پرو در یک پوستر لو رفت

یکی از قابلیت های هیجان انگیز وان پلاس 7T پرو در یک پوستر لو رفت

پوستر گوشی هوشمند وان پلاس 7T پرو که به تازگی منتشر شده، یکی از ویژگی های آن را افشا کرده است.
۱۳۹۸/۷/۱۷

پس از گذشت سه هفته از انتشار اولین تصویر رندر شده از OnePlus 7T Pro، امروز شاهد انتشار پوستری هستیم که یکی از ویژگی های جذاب این محصول را لو می دهد.

بر اساس اخبار پیشین، تنها دو روز به رویداد معرفی محصول بعدی وان پلاس باقی مانده است. Ishan Agarwal که شخصی مشهور در زمینه افشای اخبار پیرامون محصولات OnePlus به حساب می آید، پوستری را منتشر کرده که در آن، به نمایشگر وان پلاس 7T پرو و نرخ رفرش 90 هرتزی آن اشاره شده است.

از جمله دیگر مشخصات این گوشی، می توان به پردازنده Snapdragon 855 پلاس و 8 گیگابایت رم اشاره کرد. پیش بینی می شود که حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز یکی از آپشن های به حساب آید. مطمئنا حافظه داخلی پایین تری به عنوان مدل پایه در نظر گرفته خواهد شد که قیمت پایین تری را برای خریداران نیز در پی داشته باشد.

آنچنان که در تصویر جدید منتشر شده مشاهده می شود، محصول جدید وان پلاس به نمایشگر تقریبا تمام صفحه مجهز خواهد بود و حاشیه های بسیار کمی در اطراف آن به چشم می خورد. این موضوع به کمک تعبیه دوربین سلفی پاپ آپ ممکن شده است که نمونه آن را در وان پلاس 7 پرو شاهد بودیم.

image

 

با اینکه در این تصویر مشخص نیست، اما پیش بینی می شود که دوربین سه گانه عمودی نیز در پشت بدنه دستگاه تعبیه شود. شایعات حاکی از آن است که هیچ گونه بهبودی در زمینه سنسورها شاهد نخواهیم بود و این بدان معناست که لنز 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود و لنز های 8 و 16 مگاپیکسلی به ترتیب نقش های تله فوتو و اولترا واید را ایفا خواهند کرد.

درگاه USB-C و شارژر 4085 میلی آ»پر ساعتی را می توان از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری وان پلاس 7T پرو به حساب آورد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۷/۱۷
این قابلیت هیجان‌انگیز بالاخره چه بود؟?
نرخ‌رفرش90 هرتز رو که دیگه شرکتGLX دیسپلی هم داره.
?گوشی فقط گلکسی11?