خانهاخبار
شیائومی ردمی 8 از راه رسید

شیائومی ردمی 8 از راه رسید

گوشی شیائومی ردمی 8 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۷/۱۷

اواخر ماه گذشته میلادی شرکت شیائومی از گوشی ردمی 8A رونمایی کرد. امروز نسخه پیشرفته‌تر آن، ردمی 8 در معرض دید عموم قرار گرفته است. این گوشی هوشمند به مشخصات مناسبی مجهز شده است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برش نمایشگر قطره‌ای، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون برابر با 126 دلار است. در ادامه شما را بیشتر با این محصول آشنا می‌کنیم.

شیائومی ردمی 8 به صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD مجهز شده که در بالای آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با اچ دی پلاس است و از نسبت تصویر 19:9 بهره می‌برد. شیائومی برای محافظت از این نمایشگر از گوریلا گلس 5 استفاده کرده است. پنل پشتی این دستگاه دارای جنس پلاستیکی بوده؛ با این حال براق است و روی آن پوشش P2i نانو برای مقاومت در برابر پاشش آب کشیده شده است.

شیائومی ردمی 8 به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری MIUI 10 بهره می‌برد. قدرت این گوشی هوشمند را مانند ردمی 8A، چیپست اسنپدراگون 439 تامین می‌کند. این پردازنده توسط 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود و در بالاترین نسخه ردمی 8 شاهد استفاده از 64 گیگابایت حافظه داخلی هستیم. کاربران می‌توانند در این گوشی هوشمند از کارت حافظه خارجی استفاده کنند. باتری این دستگاه دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. برای شارژ این دستگاه باید از پورت USB-C استفاده کرد. لازم به ذکر است؛ شیائومی در جعبه این محصول یک شارژر 10 واتی قرار داده است.

image

ردمی 8 از دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد. سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 با دریچه دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر است. این سنسور دارای ویژگی فوکوس خودکار Dual Pixel است. این سنسور توسط یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق همراهی می‌شود. این دوربین اصلی دوگانه از هوش مصنوعی برای تشخیص صحنه استفاده می‌کند و قادر به ترجمه زنده توسط گوگل لنز است. دوربین سلفی این محصول 8 مگاپیکسلی بوده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و همچنین می‌توان از آن برای آنلاک گوشی استفاده کرد.

پنل پشتی این دستگاه علاوه بر دوربین اصلی دوگانه، سنسور اثر انگشت را نیز میزبانی می‌کند. با توجه به این موضوع، کاربران برای باز کردن قفل ردمی 8 علاوه بر قابلیت فیس آنلاک، به اسکنر اثر انگشت نیز دسترسی دارند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند چینی می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، رادیو FM، فرستنده اینفرارد، شبکه ارتباطی 4G VoLTE دوگانه، وای فای، بلوتوث 5.0 و GPS اشاره کرد.

ردمی 8 در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی وارد بازار می‌شود. لازم به ذکر است؛ وب‌سایت رسمی شیائومی در هند به رنگ سبز این محصول نیز اشاره کرده است. کاربران می‌توانند این دستگاه را در نمونه‌های مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که به ترتیب با قیمت 112 و 126 دلار به فروش می‌رسند. انتظار می‌رود این دستگاه با فروش بالایی در بازار روبه‌رو شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)