خانهاخبار
توییک جیلبریک: ویجت آب و هوای آیفون را به حالت زنده درآورید

توییک جیلبریک: ویجت آب و هوای آیفون را به حالت زنده درآورید

ویجت مربوط به آب و هوا در آیفون، اطلاعات مفیدی در این مورد را در اختیار کاربر می گذارد، ما تصور کنید که بکگراند این ویجت به حالت زنده دربیاید!
۱۳۹۸/۷/۱۷

همان طور که می دانید، اگر صفحه هوم آیفون را به سمت راست هدایت کنید، به صفحه ویجت ها منتقل خواهید شد. یکی از مواردی که در این صفحه به چشم می خورد، ویجت آب و هواست.

با استفاده از توییک AnimatedWeatherWidget می توانید ویجت آب و هوا را به حالت زنده در آورده و کاری کنید که بک گراند این ویجت به حالت متحرک دربیاید. این توییک توسط یکی از توسعه دهندگان iOS به نام کول کابرال طراحی شده و به کاربر این امکان را می دهد تا بک گراند ویجت آب و هوا را دقیقا مانند اپلیکیشن مربوطه، به حالت زنده.و متحرک دربیاورد.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، توییک AnimatedWeatherWidget به صورت کامل با حالت خلاصه یا کامل ویجت آب و هوا سازگار است و در هر دو حالت، کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. همچنین بکگراند تصویر به صورت تاریک و ماه و ستاره دیده می شود، چرا که اسکرین شات در هنگام شب گرفته شده و در مواقع مختلف روز، کاملا با شرایط جوی همان منطقه مطابقت خواهد داشت.

image

برای گرفتن نتیجه بهتر، پیشنهاد می کنیم وارد مسیر زیر شده و آن را در حالت Always قرار دهید تا شرایط جوی به صورت دقیق و همیشه فعال قرار داشته باشد.

Settings> Privacy> Location Services> Weather

بعد از نصب این توییک، تنظیماتی به قسمت Settings اضافه نخواهد شد و تنها کافی است آیفون خود را ریستارت کنید و نتیجه جذاب و فوق العاده را با چشمان خود ببینید. زیباست، این طور نیست؟

توییک AnimatedWeatherWidget به صورت کامل با اپلیکیشن unc0ver سازگار است، اما افرادی که گوشی خود را با Chimera یا Electra جیلبریک کرده اند، باید فایل plutil.deb را به صورت دستی نصب کنند. چرا که سورس Bingner توسط Sileo بلاک شده است.

اگر تمایل به استفاده از توییک AnimatedWeatherWidget را دارید، می توانید با پرداخت 0.90 دلار آن را از سورس Packix دانلود کنید. این توییک به صورت کامل با iOS 11 و iOS 12 سازگار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)