خانهاخبار
تأیید ناگهانی یکی از اپلیکیشن های کاربردی اپل واچ توسط کوپرتینویی ها

تأیید ناگهانی یکی از اپلیکیشن های کاربردی اپل واچ توسط کوپرتینویی ها

مقامات اپل به تازگی و ظاهرا به صورت کاملا تصادفی، وجود یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد اپل واچ را تأیید کردند.
۱۳۹۸/۷/۱۷

اپلیکیشن Sleep که وضعیت خواب کاربران را پیگیری و به آن ها گزارش می دهد، مدت هاست که بر سر زبان هاست و رسانه های مختلف خبری، به صورت های مختلف به آن پرداخته اند.

ماه گذشته، مسئولین وب سایت MacRumors در گشت و گذارهای خود در نسخه آزمایشی iOS 13، مدارکی دال بر اپلیکیشن Sleep یافتند، اما این نرم افزار متأسفانه هنوز به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار نگرفته است. به نظر می رسد که این اپلیکیشن گزارشی از حالت های مختلف خواب را به کاربر ارائه کرده و در عین حال، زمان رفتن به رخت خواب و درصد شارژ باتری دستگاه را نیز به وی اطلاع می دهد.

بر اساس گزارشات، کاربران در هنگام رفتن به رخت خواب، باید مطمئن شوند که اپل واچ آن ها حداقل 30 درصد شارژ داشته باشد تا بتوانند آن را در هنگام خواب، در دستان خود داشته باشند.

image

 

حال مقامات اپل در تصویر اسکرین شاتی که به آن اشاره کرده بودند، وجود اپلیکیشن Sleep را تأیید کرده اند. در این اسکرین شات عبارت Set your Bedtime and wake up in the Sleep app به معنای زمان رفتن به رخت خواب و بیدار شدن خود را در اپلیکیشن Sleep ثبت کنید، درج شده است.

به نظر می رسد که اپلیکیشن Sleep به یک واچ فیس اختصاصی نیز مجهز باشد و کاربران می توانند به هنگام خواب، آن را برای خود فعال نمایند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)