خانهاخبار
افشای مشخصات و تصاویر گوشی مرموز موتورولا

افشای مشخصات و تصاویر گوشی مرموز موتورولا

موتورولا قصد دارد از یک گوشی هوشمند با دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی کند. به تازگی مشخصات و تصاویر این دستگاه لو رفته است.
۱۳۹۸/۷/۱۶

موتورولا گوشی‌های مختلف از سری‌های متنوع شامل موتو G، موتو Z و موتو E را در بازار به فروش می‌رساند. این شرکت به تازگی گوشی‌های سری One را به سبد محصولات خود اضافه کرده است که شامل گوشی‌های وان ویژن، وان اکشن و وان زوم می‌شود، البته در آینده نزدیک شاهد معرفی وان ماکرو نیز خواهیم بود. علاوه بر این دستگاه، موتورولا قصد دارد یک گوشی هوشمند دیگر از سری وان را تا پایان سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار دهد. در هفته‌های اخیر شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی موتورولا وان ماکرو بودیم.

به تازگی اطلاعات و تصاویری از یک گوشی مرموز موتورولا در فضای مجازی منتشر شده که خبر از حضور دوربین سلفی پاپ آپ در آن می‌دهد. این دستگاه احتمالا در سری وان قرار می‌گیرد. گوشی‌های One Vision، وان اکشن و وان ماکرو از طراحی پنل جلویی مناسبی بهره می‌برند؛ با این حال گوشی جدید موتورولا فاقد هرگونه برش و یا حفره درون نمایشگر است که باعث می‌شود نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نسبت به برادرانش افزایش پیدا کند. از آنجایی که با یک گوشی هوشمند میان رده روبه‌رو هستیم، مسلما نباید منتظر طراحی جذابی مانند گوشی‌های ایسوس ذنفون 6 و یا وان پلاس 7 پرو باشیم.

بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی مرموز موتورولا به صفحه نمایش 6.39 اینچی IPS LCD مجهز می‌شود که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس یکسان با نمایشگر AMOLED موتورولا وان زوم است. انتظار می‌رود قدرت اولین گوشی هوشمند موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ را چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 تامین کند. این پردازنده توسط 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد و انرژی آن را یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

image

موتورولا برای این محصول خود دوربین اصلی دوگانه در نظر می‌گیرد. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده که توسط یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 همراهی می‌شود. دوربین سلفی پاپ آپ این دستگاه دارای سنسور 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است. دوربین اصلی این اسمارت فون از حالت Night Vision پشتیبانی می‌کند. دوربین گوشی جدید موتورولا قادر به ضبط ویدیوهای 4K به صورت 30 فریم بر ثانیه و ویدیوهای فول اچ دی به صورت 60 فریم بر ثانیه است. اگر به ویدیوهای اسلوموشن علاقه دارید، با این دستگاه می‌توانید ویدیوهای اچ دی به صورت 240 فریم بر ثانیه و ویدیوهای فول اچ دی به صورت 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

این دستگاه در سری موتورولا One قرار می‌گیرد؛ با این حال هنوز نام آن مشخص نشده است. علاوه بر نام، تاریخ رونمایی از آن نیز معلوم نیست. با توجه به افشاگری‌های اخیر، انتظار می‌رود در آینده نزدیک با این گوشی هوشمند ملاقات کنیم. در رابطه با قیمت این گوشی موتورولا می‌توانیم آن را با موتورولا وان زوم مقایسه کنیم. این دستگاه برخلاف موتورولا وان زوم فاقد دوربین اصلی چهارگانه بوده، سنسور اثر انگشت آن زیر نمایشگر تعبیه نشده و همچنین ظرفیت باتری آن با کاهش روبه‌رو شده است. این موارد باعث می‌شود حدس بزنیم قیمت آن نیز نسبت به موتورولا One Zoom کمتر است. احتمالا این اسمارت فون با قیمتی در محدوده 300 تا 350 دلار وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند موتورولا به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 10 است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)