خانهاخبار
موتورولا چهارشنبه موبایل جدیدی معرفی می‌کند؛ منتظر وان ماکرو باشید

موتورولا چهارشنبه موبایل جدیدی معرفی می‌کند؛ منتظر وان ماکرو باشید

موتورولا رسما اعلام کرد که روز چهارشنبه موبایل جدیدی معرفی خواهد کرد. طبق شایعات این گوشی احتمالا همان One Macro خواهد بود که در هفته‌های اخیر اخبار زیادی درباره آن منتشر شده است.
۱۳۹۸/۷/۱۶

موتورولا بالاخره تایید کرد که چهارشنبه ۱۷ مهر از موبایل جدید خود در هند رونمایی می‌کند. با توجه به تصویر تبلیغاتی جدیدی که از این گوشی منتشر شده می‌توان حدس زد که طبق شایعات این تلفن هوشمند همان موتورولا وان ماکرو است که در چند هفته گذشته شاهد انتشار اطلاعات گوناگونی درباره آن بودیم.

موتورولا وان ماکرو احتمالا با پردازنده هلیو P60 مدیاتک به بازار می‌آید که معادلی برای اسنپدراگون ۶۶۰ کوآلکام است. این گوشی ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت ولی ظاهرا نسخه‌های ۳ + ۳۲ و ۴ + ۶۴ گیگ آن هم در راه خواهند بود.

image

با توجه به نام این موبایل، محصول جدید موتورولا دوربینی ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو دارد که خود این شرکت آن را تبلیغ کرده است. موتورولا می‌گوید کاربران به‌زودی می‌توانند هر جزئیاتی را که طبیعت در اختیار آن‌ها قرار داده زیر ذره‌بین ببرند. در کنار این دوربین، یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. همچنین، در قاب پشتی این دستگاه شاهد فلش LED و سیستم لیزری جدیدی برای فوکوس خودکار هستیم که به گفته موتورولا می‌تواند در کسری از ثانیه روی سوژه شما فوکوس کند.

اندازه دقیق این گوشی هنوز به شکل موثق تایید نشده، اما تصاویر افشایی از طراحی ناچ در بالای نمایشگر و حاشیه‌ای نسبتا بزرگ در زیر آن خبر می‌دهند که ممکن است میزبان دکمه هوم باشد. البته این شایعه با توجه به عدم علاقه موتورولا به تعبیه دکمه‌های اضافه و قرار دادن لوگوی این شرکت در زیر حسگر اثر انگشت بعید به نظر می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های موتورولا وان ماکرو می‌توانیم به 4G LTE، درگاه USB-C و اندروید ۹ پای اشاره کنیم. این شرکت در تبلیغات خود گفته وان ماکرو می‌تواند با یک بار شارژ شدن تجربه‌ای بی‌وقفه را برای شما به ارمغان بیاورد، در نتیجه می‌توان حدس زد که مطابق شایعات یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)