خانهاخبار
مشخصات اوپو Reno Ace لو رفت

مشخصات اوپو Reno Ace لو رفت

مشخصات اوپو Reno Ace در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به نمایشگر با رفرش ریت 90 هرتز مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۱۶

اوپو در تاریخ 10 اکتبر در کشور چین از پرچمدار جدید خود، اوپو Reno Ace رونمایی می‌کند. همراه با این دستگاه، شاهد معرفی نسخه GUNDAM اوپو Reno Ace نیز خواهیم بود. چند روز پیش از معرفی رسمی این اسمارت فون، یکی از مقامات اوپو مشخصات اصلی این دستگاه را در فضای مجازی منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات جدید، این دستگاه به صفحه نمایش با رفرش ریت 90 هرتز مجهز می‌شود. قدرت اوپو Reno Ace را جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌کند که در بالاترین نسخه توسط 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 همراهی می‌شود. این دستگاه از اسپیکر استریو بهره می‌برد و از شارژ سریع 18 واتی Quick Charge و شارژ سریع 20 واتی VOOC Flash Charge پشتیبانی می‌کند.

در گذشته گزارش‌ها به پشتیبانی گوشی اوپو Reno Ace از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC اشاره کرده بودند، موضوعی که در اطلاعات جدید نقض شده است. با توجه به این موضوع که اطلاعات جدید رسمی هستند، سردرگمی کاربران را در پی داشته است. این اسمارت فون از سیستم خنک کننده مخصوصی بهره می‌برد که دارای چندین لایه است. نسخه GUNDAM اوپو Reno Ace به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شود که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی مشابه با نسخه استاندارد این گوشی هوشمند است. این دستگاه از وای فای دوگانه پشتیبانی می‌کند.

image

اوپو به صورت رسمی تمام مشخصات اوپو Reno Ace را فاش نکرده؛ با این حال در گذشته شاهد کسب تاییدیه TENAA توسط آن بودیم که مشخصات آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌داد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی روی پنل جلویی خود است. روی پنل پشتی این محصول اوپو دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 قرار می‌گیرد. این سنسور توسط سنسورهای 13، 8 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در جلوی این اسمارت فون یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه‌های ویدیویی قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)