خانهاخبار
گوشی بلکبری کی 3 به تکنولوژی 5G مجهز نخواهد بود!

گوشی بلکبری کی 3 به تکنولوژی 5G مجهز نخواهد بود!

طبق اعلام مدیر بخش بازاریابی TCL، ظاهرا مانند آیفون 11 و مدل های پرو آن، گوشی هوشمند BlackBerry Key3 نیز به فناوری 5G مجهز نیست.
۱۳۹۸/۷/۱۶

آقای استفان استریت مدیر بخش بازاریابی کمپانی TCL در مصاحبه ای که در شهر لندن انجام داد، به این موضوع اشاره کرد که مأموریت و فلسفه ادامه کار برند بلک بری بر پایه امنیت و کاربرد گذاشته شده است.

او در خصوص تاریخ رونمایی از گوشی BlackBerry Key3 هیچ گونه سخنی به میان نیاورد و البته، اشاره ای به نام آن نیز نکرد. او فقط در سخنان خود، خاطر نشان کرد که گوشی هوشمند بعدی بلکبری به تکنولوژی 5G مجهز نخواهد بود.

کمپانی TCL در سال 2016، امتیاز استفاده از برند بلکبری روی گوشی های خود را از شرکت یاد شده خریداری کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، بلک بری KeyOne، کی 2 و مدل LE آن به ترتیب در سال های 2017 و 2018 توسط کمپانی TCL به دنیای تکنولوژی معرفی شد و از آن جا که به پایان سال 2019 نزدیک می شویم، لذا می توان انتظار داشت که رویداد معرفی نسل سوم این گوشی هوشمند در همین حوالی برگزار شود.

image

 

هنوز هیچ چیز در مورد ظاهر یا قابلیت های جدید گوشی کی 3 معلوم نیست، اما حالا مشخص شده است که مانند خانواده آیفون 11، این محصول نیز به 4G LTE مجهز خواهد بود.

باید تا روز موعود و تاریخ رونمایی از BlackBerry Key3 منتظر بمانیم و ببینیم که محصول آینده این برند، چه ویژگی هایی را با خود به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)