خانهاخبار
اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از سیری در آپدیت جدید اسپاتیفای

اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از سیری در آپدیت جدید اسپاتیفای

اسپاتیفای در سکوت کامل بری، آپدیت جدیدی را منتشر کرد و ضمن آن، ویژگی پشتیبانی از Siri به این اپلیکیشن اضافه شد.
۱۳۹۸/۷/۱۶

همان طور که می دانید، اسپاتیفای به عنوان اپلیکیشنی محبوب در عرصه موسیقی به حساب می آید و در حال حاضر نیز کاربران زیادی را در دل خود جای داده است.

در آپدیت جدید این اپلیکیشن، امکان پشتیبانی از سیری اضافه شده و حالا شما می توانید موزیک های خود را به کمک دستیار هوشمند اپل روی محصولاتی چون آیفون، آیپد، ایرپاد، هوم پاد یا سرویس هایی مانند کارپلی و ایرپلی کنترل کنید.

بعد از آپدیت اسپاتیفای به نسخه جدید، در صورتی که از iOS 13 استفاده کنید، می توانید عبارت Play Enrique on Spotify را به زبان آورده و بقیه کارها را به اسپاتیفای بسپارید. به یاد داشته باشید که نام اسپاتیفای را در این عبارت دستوری باید بیاورید، در غیر این صورت این دستور به کمک اپل موزیک اجرا می شود.

image

 

در آپدیت جدید، پشتیبانی از اپل تی وی نیز اضافه شده و این بدان معناست که شما می توانید اپلیکیشن Spotify را روی اپل تی وی خود نصب کرده و به وسیله آن، موزیک های روز دنیا را دنبال کنید.

ویژگی Low Data نیز به این اپلیکیشن اضافه شده و در صورتی که آیفون شما وارد حالت Low Data Mode شود، اسپاتیفای نیز از این قانون تبعیت خواهد کرد.

تمامی این ویژگی ها روی iOS 13 به صورت کامل پاسخگو است، اما در بررسی کاربران مک رومورز، مشخص گردید که هوم پاد در حال حاضر، قادر به کنترل اسپاتیفای از طریق سیری نیست. این مشکل احتمالا در آپدیت بعدی سیستم عامل آی او اس برطرف خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)