خانهاخبار
تماشا کنید: اجرای روان سیستم عامل در گوگل پیکسل 4

تماشا کنید: اجرای روان سیستم عامل در گوگل پیکسل 4

در این مطلب می خواهیم با نگاهی به ویدئوها، نحوه اجرای قسمت های مختلف سیستم عامل اندروید روی Google Pixel 4 را بررسی کنیم.
۱۳۹۸/۷/۱۶

این بار، به تصاویر رندر شده هیچ اهمیتی نخواهیم داد و می خواهیم با نگاهی به چند ویدئو، با ویژگی های نرم افزاری گوگل پیکسل 4 از جمله فیس آنلاک و موشن سنس آشنا شویم.

از آن جا که گوگل برای تأمین امنیت از سیستم تشخیص اثر انگشت به ویژگی تشخیص چهره رسیده است، شک و شبهاتی مبنی بر نحوه عملکرد آن در این دستگاه به وجود آمده و افراد مختلف، نحوه کارکرد آن به خصوص در شاخه G Pay و پلی استور را نمی دانند.

ویدئویی که در این قسمت شاهد آن هستیم، چگونگی این روند را به معرض نمایش می گذارد:

 

مراحل انجام کار دقیقا به همان روشی است که فیس آیدی روی آیفون طی می کند. بعد از اقدام به خرید، ویژگی فیس آنلاک تصویر صورت کاربر را اسکن کرده و در صورت تأیید، عملیات پرداخت انجام می پذیرد.

اگر امکان تشخیص چهره میسر نباشد، در خصوص ورود رمز از کاربر سوال پرسیده می شود. اما هنوز مشخص نیست که پسورد اکانت گوگل از شما پرسیده می شود، یا رمزی که در هنگام تنظیمات Face Unlock مشخص کرده اید.

ویدئوی بعدی، ویژگی Motion Sense را به معرض نمایش می گذارد. به کمک این قابلیت می توانید بدون نیاز به لمس نمایشگر و به کمک جسچرهای حرکتی با دست، برخی کارها مانند ریجکت کردن تماس یا رفتن به موزیک قبلی یا بعدی را انجام دهید:

 

در ویدئوی آخر، شاهد رابط کاربری جدید گوگل اسیستنت هستیم. متأسفانه چیزهای زیادی در این ویدیو به نمایش گذاشته نشده، اما از ظاهر آن این گونه بر می آید که زبان طراحی این سرویس ساده تر و زیبا تر نسبت به نسخه فعلی شده است.

 

گوگل در تاریخ پانزدهم اکتبر، اقدام به معرفی پیکسل 4 و مدل XL آن خواهد کرد. لذا این تاریخ را به ذهن خود بسپارید و در روز موعود، با جی اس ام همراه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۸/۷/۱۶
ببخشید. الان چی رو باید دقیقا تماشا کنیم؟! ویدئویی برای تماشا وجود نداره.