خانهاخبار
ویژگی ریموت پلی از انحصار گوشی های اکسپریا خارج شد!

ویژگی ریموت پلی از انحصار گوشی های اکسپریا خارج شد!

قابلیت Remote Play تا به حال تحت انحصار گوشی های اکسپریا بود، اما روز گذشته این قفل شکسته شد.
۱۳۹۸/۷/۱۶

اگرقصد استریم کردن بازی های پلی استیشن 4 روی گوشی هایث خود را دارید، جالب است بدانید که کمپانی سونی، انحصار ویژگی ریموت پلی برای گوشی های اکسپریا را لغو کرد و به این ترتیب قادر خواهید بود تا با دانلود اپلیکیشن Remote Play از پلی استور گوگل، این قابلیت را روی تمامی محصولات اندرویدی داشته باشید.

در جدید ترین نسخه پلتفرم آی او اس با نام iOS 13 نیز ویژگی بهره گیری از دسته های PS4 اضافه شده است و می توانید آن ها را به راحتی با آیفون یا آیپد خود Pair کرده و استفاده نمایید.

برای پیر شدن دسته پلی استیشن با گوشی های هوشمند، کافی است دکمه های Share و PS را همزمان نگه داشته تا نمایشگر LED روی دسته به حالت چشمک زن دربیاید. حالا به گوشی خود و منوی بلوتوث آن مراجعه کرده، عبارت DUALSHOCK4 Wireless Controller را یافته و روی آن ضربه بزنید. به این ترتیب دسته پلی استیشن با گوشی هوشمند شما Pair خواهد شد می توانید روی بازی های مختلف از آن استفاده نمایید.

image

 

برای استفاده از قابلیت ریموت پلی روی گوشی های اندویدی، باید حتما از نسخه جدید، یعنی اندروید 10 بهره مند باشید. این بدان معناست که گوشی های هوشمند مجهز به اندروید پای یا نسخه های قدیمی تر، در حال حاضر امکان استفاده از این ویژگی را نخواهند داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)