خانهاخبار
رندرهای وان پلاس 7T پرو به اینترنت راه پیدا کرد

رندرهای وان پلاس 7T پرو به اینترنت راه پیدا کرد

رندرهای وان پلاس 7T پرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه است.
۱۳۹۸/۷/۱۶

وان پلاس 7T پرو در تاریخ 10 اکتبر از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند وان پلاس به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می‌شود و دارای طراحی متفاوت نسبت به وان پلاس 7T است. به تازگی رندرهای این اسمارت فون توسط Ishaan Agarwal در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که این دستگاه را در رنگ Haze Blue به نمایش می‌گذارد. علاوه بر رندرهای این دستگاه، Agrawal رندرهای قاب محافظ آن را نیز در فضای مجازی منتشر کرده است. بر اساس این رندرها، وان پلاس 7T دارای رنگ آبی گرادیانی بوده که مشابه با نسخه Glacier Blue گوشی وان پلاس 7T است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند فاقد بریدگی و یا حفره است که باعث می‌شود نسبت نمایشگر به بدنه آن نزدیک به 90 درصد باشد. شایعات به استفاده از پنل 6.65 اینچی امولد با رزولوشن QHD+  در این دستگاه اشاره می‌کنند. این نمایشگر دارای رفرش ریت 90 هرتز است. زیر این صفحه نمایش سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک مکانیزم پاپ آپ استفاده کنند. انتظار می‌رود وان پلاس برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند یک سنسور 16 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از EIS در نظر بگیرد.

image

روی پنل پشتی وان پلاس 7T پرو شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه هستیم. این سنسورها برخلاف دوربین وان پلاس 7T که دارای یک المان دایره‌ای شکل است، به صورت عمودی در این بخش قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود این دوربین دارای سنسور اصلی سونی IMX586، سنسور 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی باشد. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 4085 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع Warp Charge 30T است. بر اساس اطلاعات جدید، وان پلاس برای این دستگاه خود قاب‌های Karbon Bumper، Nylon Bumper، Karbon Protective و Sandstone Protective را وارد بازار می‌کند.

image

قدرت وان پلاس 7 تی پرو را چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌کند. انتظار می‌رود این اسمارت فون در بالاترین نسخه خود دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی باشد. این دستگاه به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 به همراه Oxygen OS بهره می‌برد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. انتظار می‌رود وان پلاس این دستگاه را از تاریخ 15 اکتبر در هند و کشورهای اروپایی برای فروش عرضه کند. بر اساس گزارش‌ها، این اسمارت فون در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش نمی‌رسد و به‌جای آن، وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن و وان پلاس 7T در اختیار کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)