خانهاخبار
تاریخ احتمالی معرفی گلکسی اس 11 مشخص شد

تاریخ احتمالی معرفی گلکسی اس 11 مشخص شد

وبسایت SamMobile در گزارش تازه‌ای اعلام کرده که به اطلاعات مربوط به تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از سری گلکسی اس 11 دست یافته است. این مراسم مثل پارسال پیش از رویداد MWC برگزار می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۱۵

فقط دو ماه از عرضه گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس می‌گذرد، اما حالا همه به پرچمدار بعدی سامسونگ چشم دوخته‌اند. در حال حاضر بسیاری منتظر سری گلکسی اس ۱۱ هستند و اکنون گزارشی منتشر شده که از تاریخ دقیق عرضه این تلفن هوشمند خبر می‌دهد. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

عدم حضور در MWC 2020

سامسونگ به دفعات پرچمداران خود از جمله گلکسی اس ۲، اس ۵، اس ۶، اس ۷ و اس ۹ را در ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل واقع در شهر بارسلونا معرفی کرده است. با این حال این شرکت نشان داده که مشکلی با معرفی جداگانه محصولاتش ندارد و اگر بخواهد به‌راحتی می‌تواند مراسم خود را به خارج از این رویداد جهانی منتقل کند. حالا به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۰ هم قرار است شاهد چنین اتفاقی باشیم.

بر اساس اطلاعات اولیه‌ای که به دست وبسایت SamMobile رسیده، سامسونگ در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای برپایی مراسمی تحت عنوان Upacked در روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ است تا در آن سری گلکسی اس ۱۱ را معرفی کند. این برنامه‌ریزی به سامسونگ اجازه می‌دهد که تا پیش از آغاز MWC 2020 حداقل ۵ روز زمان برای پوشش خبری بی‌وقفه برای محصولات جدیدش داشته باشد. MWC 2020 از تاریخ ۴ اسفند آغاز می‌شود.

image

این استراتژی شباهت زیادی به مراسم معرفی گلکسی اس ۱۰ دارد که آن‌جا هم چند روز پیش از آغاز MWC 2019 شاهد برگزاری مراسم جداگانه‌ای برای رونمایی از آخرین پرچمدار سری گلکسی اس بودیم.

از دیگر دستگاه‌هایی که در کنگره جهانی موبایل معرفی نشده‌اند می‌توانیم به گلکسی اس ۳ اشاره کنیم که ۱۵ ماه بعد از گلکسی اس ۲ به بازار آمد. به‌علاوه، معرفی گلکسی اس ۸ نیز یک ماه با تاخیر مواجه شد تا سامسونگ از کیفیت این دستگاه اطمینان حاصل کرده و از وقوع فاجعه‌ای مثل گلکسی نوت ۷ جلوگیری کند.

چه انتظاری از سری گلکسی اس ۱۱ داریم؟

سامسونگ در حال حاضر مشغول تولید چهار دستگاه از سری گلکسی اس ۱۱ است. سه مدل از این دستگاه‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و احتمالا گلکسی اس ۱۱، گلکسی اس ۱۱ پلاس و گلکسی اس ۱۱ ای نام خواهند گرفت. مدل چهارم احتمالا محدود به شبکه 4G LTE خواهد بود و قیمتی کمتر از گلکسی اس ۱۱ ای خواهد داشت. این مدل ممکن است صرفا برای چند بازار خاص روانه بازار شود.

این گوشی‌ها احتمالا در آمریکا از نسل بعدی پردازنده کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ و در سایر نقاط جهان از پردازنده بعدی خود سامسونگ یعنی اگزینوس ۹۸۳۰ استفاده خواهند کرد. این غول بزرگ کره‌ای احتمالا پرچمدار بعدی خود را با مدل پایه ۸ + ۱۲۸ گیگی عرضه می‌کند.

image

این گوشی از نظر ظاهری هم تغییراتی خواهد داشت؛ انتظار می‌رود که حاشیه‌های اطراف نمایشگر کمتر و حفره دوربین سلفی کوچک‌تر شود. گلکسی اس ۱۱ ای احتمالا لنز سوم و گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۱۱ پلاس نیز لنز چهارم خود را دریافت می‌کنند. شایعات حاکی از آن است که سری گلکسی اس ۱۱ از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و لنز پریسکوپی استفاده خواهد کرد که توانایی زوم ۵ برابری دارد.

در کنار این‌ها، گفته می‌شود که در گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۱۱ پلاس از سنسور طیف‌سنج استفاده خواهد شد. این سنسور به پرچمدار جدید سامسونگ اجازه می‌دهد توانایی تشخیص و تحلیل ارزش‌های غذایی و وضعیت پوست انسان را داشته باشد. به‌علاوه، از این سنسور می‌توان برای تشخیص میزان الکل در نوشیدنی‌های مختلف استفاده کرد.

سری گلکسی اس ۱۱ با اندروید ۱۰ و با رابط کاربری One UI 2.1 به بازار می‌آید. این سری مجهز به فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی خواهد بود، و از تکنیکی مشابه Deep Fusion آیفون ۱۱ استفاده می‌کند تا با ترکیب عکس‌های مختلف بهترین خروجی را با بهترین جزئیات در اختیار شما قرار دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۷/۱۶
عجب دوربینی? طیف‌سنج??‍♂️
میگه میزان دُز الکل نوشیدنی‌ها رو نشون میده! فکر کُُن.
من فکر می‌کنم رفته‌رفته کارِ آزمایش‌های پاتوبیولوژی هم راحت‌تر میشه..《میزان و نوعِ انگل از فضولات حیواناتِ حلال‌گوشت تشخیص داده میشه》و این یک گام رو به جلوست