خانهاخبار
آیفون 11 پرو مکس و کسب رتبه نخست از دیدگاه Consumer Reports

آیفون 11 پرو مکس و کسب رتبه نخست از دیدگاه Consumer Reports

محصول جدید اپل، آیفون 11 پرو مکس توانست رکورد خوبی از خود بر جای گذاشته و به عنوان نخست موسسه Consumer Reports دست پیدا کند.
۱۳۹۸/۷/۱۵

آیفون های جدید اپل؛ یعنی خانواده آیفون 11 در این مدتی که عرضه شده اند، با استقبال خوبی روبرو شده و مدیران این شرکت را خوشحال کرده اند. موسسه Consumer Reports در آخرین گزارش خود، آیفون 11 پرو مکس را به عنوان بهترین گوشی هوشمند انتخاب کرد و محصول بعدی، یعنی آیفون 11 پرو در جایگاه دوم این لیست ایستاد.

بهبود عمر مفید باتری، دوربین های فوق العاده و برخی قابلیت های دیگر مدل پرو آیفون 11 مانند مقاومت بیشتر در برابر آب و گرد و غبار، بدنه شیشه ای مقاوم تر، نمایشگر روشن تر و پردازنده سریع تر و عواملی از این قبیل دست به دست هم داده اند تا این محصولات، بهترین جایگاه ممکن را در میان رقبا کسب کنند.

آیفون 11 پرو مکس در تست های Consumet Reports، توانست 40 ساعت و 30 دقیقه دوام بیاورد و به این ترتیب، در جایگاه نخست ایستاد. ظرف چند سال گذشته، آیفون در مقایسه با رقبا همواره بدترین رتبه را در زمینه باتری به خود اختصاص داده بود.

در زمینه دوربین، مدل های پرو آیفون 11 در برخی تست های Consumer Reports توانستند بهترین عکس های ممکن را بگیرند و رتبه نخست را از آنِ خود کنند. آیفون 11 نیز در جایگاه دوم ایستاد و در شاخه فیلمبرداری نیز خانواده آیفون 11 عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

image

 

مسئولان Consumer Reports همچنین به این موضوع اشاره کردند که رقابت در بالای جدول بسیار سخت و نفس گیر بوده و تنها برخی قابلیت های خاص سبب شده تا خانواده آیفون 11 نسبت به رقبا اوضاع بهتری داشته باشند.

مدیران این موسسه بر این باورند که دارندگان آیفون XS یا آيفون XR دلیلی برای آپگرید نخواهند داشت و بهتر است که منابع مالی خود را برای خرید آیفون نسل بعد (سال 2020) نگه دارند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نیتا

۱۳۹۸/۷/۱۵
سلام برای بهتر کار کردن با گوشی بهتر است زبان انگلیسی بلد باشیم پیشنهاد میکنم حتما یه سر به سایت تی ال پی اس بزنید .