خانهاخبار
گوگل اسیستنت در پیکسل 4 با بالا آوردن گوشی فعال می‌شود

گوگل اسیستنت در پیکسل 4 با بالا آوردن گوشی فعال می‌شود

بر اساس گزارشات جدید، در سری پیکسل 4 وقتی گوشی را بالا می‌آورید دستیار صوتی گوگل اسیستنت فعال می‌شود تا به‌راحتی بتوانید با آن صحبت کنید. سری پیکسل 4 در تاریخ 23 مهر در رویدادی ویژه معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۱۵

گوگل اسیستنت در حال حاضر از طریق فرمان صوتی Hey Google یا فشار دادن دکمه خاصی که روی دستگاه‌های اندرویدی تعبیه شده فعال می‌شود، اما در سری پیکسل ۴ قرار است راهکاری تازه‌ای به منظور فعال‌سازی این دستیار صوتی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

به گزارش وبسایت 9to5Google، قابلیت جدید Raise to talk توسط مهندسان گوگل در دست توسعه قرار دارد و از طریق آن به راحتی می‌توانید با بالا آوردن دستگاه حرف زدن با گوگل اسیستنت را شروع کنید.

البته ظاهرا برای استفاده از این قابلیت باید بلافاصله پس از بالا آوردن دستگاه شروع به صحبت کنید. به‌علاوه، این قابلیت حساس به صدای خود شماست تا سایر افراد با بلند کردن دستگاه نتوانند از گوگل اسیستنت استفاده کنند.

فعلا مشخص نیست که این قابلیت به موقع تا تاریخ ۲۳ مهر به رویداد معرفی سری پیکسل ۴ می‌رسد یا نه. اگر چنین نشود، احتمالا کاربران در آینده با یک به‌روزرسانی این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

طبق گزارشات، آپدیت بعدی گوگل اسیستنت به این دستیار هوشمند اجازه می‌دهد حتی به صورت آفلاین هم بتواند پاسخ برخی از فرمان‌ها و نیازهای کاربر را فراهم کند. به نظر می‌رسد که گوگل دستیار صوتی خود را به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی پیکسل در نظر گرفته و حساب زیادی روی آن باز کرده است.

پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال حدود یک هفته دیگر در مراسمی ویژه به نام Made by Google معرفی خواهند شد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این سری منتشر شده و تقریبا از تمام مشخصات آن خبر داریم. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل چه برنامه‌ای برای غافل‌گیر کردن ما در این مراسم در نظر گرفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)