خانهاخبار
قابلیت استوری‌های گروهی به اینستاگرام می‌آید

قابلیت استوری‌های گروهی به اینستاگرام می‌آید

طبق اعلام منابع خبری، به‌زودی قابلیت تحت عنوان استوری‌های گروهی به اینستاگرام اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند استوری‌های خود را با دوستان مشترکشان به اشتراک گذاشته و درباره آن‌ها حرف بزنند. این قابلیت فعلا در فاز آزمایشی قرار دارد.
۱۳۹۸/۷/۱۴

فیسبوک حدود یک سال پیش قابلیت استوری‌های گروهی را در این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرد اما این قابلیت با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشد، در نتیجه مسئولان این پلتفرم آن را از فیسبوک حذف کردند. هدف این شرکت از ارائه این قابلیت فراهم‌سازی بستری بود تا کاربران بتوانند به جای اشتراک‌گذاری عمومی استوری‌ها با یکدیگر صحبت کرده و در تعامل باشند.

حالا طبق گزارشات این قابلیت قرار است به اینستاگرام بیاید. طبق اعلام منبع خبر، این ویژگی درست مثل فیسبوک خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد تا استوری‌های خود را درون یک گروه مشترک به اشتراک بگذارند.

اضافه شدن این قابلیت به شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به فیسبوک توجیه منطقی باورپذیرتری دارد. اما همچنان نمی‌توان جلوی افرادی را گرفت که مدام استوری‌های خود را در این چت‌های گروهی اسپم می‌کنند. این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی است و احتمالا به‌زودی برای تمام کاربران در نقاط مختلف دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)