خانهاخبار
بهترین اسپیکرهای بلوتوثی کدامند؟

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی کدامند؟

در دنیای امروزی بسیاری از کاربران دارای بلندگوی بلوتوثی هستند. در این مطلب به معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۷/۱۵

فرقی نمی‌کند در فضای آزاد بخواهید با صدای بلند به آهنگ گوش کنید و یا صدای تولیدی توسط گوشی چندان موردپسندتان نباشد، در هر دو حالت نیاز به یک اسپیکر بلوتوثی قدرتمند و باکیفیت دارید. بسیاری از شرکت‌ها در حال تولید اسپیکرهای بلوتوثی هستند و هریک از آن‌ها به ویژگی‌هایی مجهز شده‌اند. در این میان انتخاب بین آن‌ها تبدیل به امری دشوار شده است. برای جلوگیری از سردرگمی شما تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را آماده کنیم. بلندگوهای موجود در این لیست، نسبت به قیمت پرداختی خود امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ادامه همراه ما باشید.

JBL Charge 4

image

JBL یکی از بهترین برندهای تولیدکننده اسپیکر بلوتوثی شناخته می‌شود و با توجه به این موضوع، حضور نماینده آن به عنوان اولین محصول موجود در این لیست چندان تعجب برانگیز نیست. اسپیکر جی‌بی‌ال Charge 4 کیفیت صوتی و امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اسپیکر مانند نسل گذشته خود، JBL Charge 3 با پارچه ضد آب با قابلیت پشتیبانی از استاندارد IPX7 پوشانده شده است. در زمینه شارژدهی، می‌توانید تا نزدیک به 14 ساعت توسط آن به موسیقی گوش دهید. برای شارژ این اسپیکر جی‌بی‌ال باید از پورت USB-C استفاده کنید که حضور این پورت خود یک مزیت محسوب می‌شود.

در حالی که JBL Charge 4 بهترین اسپیکر بلوتوثی از نظر کیفیت صدا محسوب نمی‌شود، از کیفیت آن نمی‌توان ناراضی بود، مخصوصا اگر عمق صدا برای شما اهمیت بالایی داشته باشد. لازم به ذکر است؛ این محصول فاقد قابلیت اسپیکرفون است. اگر این ویژگی برای شما اهمیت بالایی دارد، می‌توانید با پرداخت مبلغ کمتر JBL Charge 3 را خریداری کنید.

مارشال Stanmore Multi-Room

image

اگر کیفیت صدا برای شما اهمیت بالایی دارد و در کنار آن امکان حمل چندان برایتان مهم نباشد، مارشال Stanmore Multi-Room پیشنهاد ما به شماست. این اسپیکر نه تنها از ارتباط بلوتوث پشتیبانی می‌کند، بلکه دارای قابلیت Spotify Connect و کروم کست کانکت است. این بلندگو دارای ورودی کمکی و RCA است. ابعاد این اسپیکر برابر با 185 × 185 × 350 میلی‌متر است که خبر از عدم امکان جابه‌جایی راحت آن می‌دهد. این اسپیکر برای کار کردن باید به برق متصل باشد، بنابراین اندازه بزرگ آن چندان بااهمیت نیست. خریداری یک اسپیکر بزرگ معمولا به معنای تولید صدای بیشتر است و این موضوع در رابطه با مارشال Stanmore Multi-Room نیز صادق است.

سونی XB41

image

حتما باید یک اسپیکر سونی در این لیست حضور داشته باشد، چرا که این شرکت ژاپنی در زمینه تجهیزات صوتی دارای سابقه طولانی است. تصمیم گرفتیم در این لیست، اسپیکر سونی XB41 را به شما معرفی کنیم. این بلندگو بلوتوثی در مقایسه با نسل گذشته خود بهبودهای زیادی را تجربه کرده و هم اکنون قادر به پشتیبانی از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب است. این اسپیکر سونی دارای نوار LED بوده که همراه با موسیقی که پخش می‌شود، تغییر وضعیت و رنگ می‌دهد و حس یک مهمانی کوچک را به کاربران منتقل می‌کند. اگر به این موضوع علاقه‌ای نداشته باشید، می‌توانید آن را خاموش کنید. بلندگوی سونی XB41 از AAC و LDAC پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش کیفیت انتقال صدا میان آن و منبع اصلی مانند گوشی هوشمند می‌شود. کاربران می‌توانند گوشی هوشمند خود را توسط NFC نیز به سونی XB41 وصل کنند و تا 24 ساعت بدون وقفه با آن به موسیقی گوش دهند.

UE Boom 3

image

در این لیست چندین بلندگو با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب وجود دارد؛ با این حال UE Boom 3 نسبت به آن‌ها متفاوت است چرا که می‌تواند در آب غوطه‌ور شود! با توجه به این موضوع، در صورتی که می‌خواهید یک اسپیکر را با خود به قایق و یا دریاچه ببرید، UE Boom 3 یک انتخاب مناسب محسوب می‌شود. طراحی این دستگاه به گونه‌ای بوده که می‌توان آن را به راحتی داخل کوله پشتی خود قرار دهید و به جاهای مختلف حمل کنید. کیفیت صوتی این محصول بی‌نظیر نیست و نمی‌توان UE Boom 3 را در این زمینه عالی توصیف کرد. لازم به ذکر است؛ کیفیت صوتی این اسپیکر در مقایسه با نسل گذشته خود بهبود زیادی را تجربه کرده است.

Anker Soundcore Flare

image

تنها با پرداخت 59 دلار می‌توانید این اسپیکر را خریداری کنید. این اسپیکر به اکثر ویژگی‌های موجود در اسپیکرهای حاضر در این لیست مجهز شده و آن‌ها را با قیمت بسیار مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد. این اسپیکر از استاندارد IPX7 برای جلوگیری از نفوذ آب پشتیبانی می‌کند و از یک حلقه رنگی بهره می‌برد که با توجه به موسیقی در حال پخش، تغییر رنگ می‌دهد. کیفیت صوتی اسپیکر بلوتوثی Anker Soundcore Flare قابل قبول است. با توجه به قیمت پایین، نمی‌توان ایرادی چندانی به آن وارد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)