خانهاخبار
شیائومی Mi Band 5 احتمالا با NFC به بازار جهانی می‌آید

شیائومی Mi Band 5 احتمالا با NFC به بازار جهانی می‌آید

با توجه به این که Mi Band 4 شیائومی در بازار جهانی بدون قابلیت NFC عرضه شد، حالا گزارشات حاکی از آن است که این شرکت می‌خواهد Mi Band 5 را همراه با این فناوری روانه بازار جهانی کند.
۱۳۹۸/۷/۱۵

شیائومی در ماه ژوئن از جدیدترین نسل دستبند سلامتی خود به نام Mi Band 4 رونمایی کرد و این دستگاه توانست در چین فروش خوبی داشته باشد. این محصول در کشور خانگی خود در دو مدل عرضه شد؛ با NFC و بدون NFC.

ولی شیائومی در هنگام عرضه جهانی فقط مدل بدون NFC این دستگاه را روانه بازار کرد. حالا گفته می‌شود که این شرکت برای عرضه قابلیت‌های NFC به کاربران جهانی در حال کار روی Mi Band 5 است که در داخل و خارج از چین از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

اگر با فناوری NFC آشنایی ندارید، باید به شما بگوییم که این سیستم امکان انجام پرداخت‌های بیسیم، احراز هویت و حتی در مواردی به عنوان کارت مترو یا اتوبوس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

image

طبق اعلام منبع خبر، Mi Band 5 طراحی مستحکم و زمختی خواهد داشت تا عمر و دوام بیشتری داشته باشد. گفته می‌شود که می بند ۵ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، با این حال برای کسب اطلاعات موثق‌تر هنوز باید منتظر بمانیم.

فعلا جزئیات زیادی درباره این دستگاه در دسترس نیست، ولی می‌دانیم که نسل پنجم این دستبند سلامتی با همکاری Huami ساخته می‌شود. مدیرعامل Huami، وانگ هوآنگ، گفته بود که این شرکت در پروژه‌های متعددی مشغول همکاری با شیائومی است و می بند ۵ نیز یکی از همین پروژه‌هاست.

اگر چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد، به نظر شما خرید Mi Band 5 توجیه منطقی خواهد داشت؟ فکر می‌کنید فناوری NFC آن قدر کاربرد داشته باشد که باعث استقبال بیشتر کاربران از این دستگاه شود؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)