خانهاخبار
تصویر طرح مفهومی نسل سوم ایرپاد منتشر شد!

تصویر طرح مفهومی نسل سوم ایرپاد منتشر شد!

روز گذشته، تصویر طرح مفهومی نسل سوم ایرپاد بر اساس شایعاتی که از نسخه آزمایشی iOS 13.2 به گوش می رسید، در رسانه های خبری منتشر شد.
۱۳۹۸/۷/۱۴

همان طور که به اطلاع شما رساندیم، تصویری پیرامون نسل سوم ایرپاد در نسخه آزمایشی iOS 13.2 مشاهده شد. (تصویر ایرپاد ضدنویز با طراحی جدید در iOS 13.2 مشاهده شد) بر اساس همین تصویر، شخصی به نام Michael Rieplhuber دست به طراحی طرح مفهومی ایپاد نسل سه زده و آن را روی شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است که رسانه های خبری نیز آن را بازتاب داده اند.

طبق اطلاعاتی که از نسخه آزمایشی iOS 13.2 به دست آمده، ظاهرا نسل سوم ایرپاد به روشی جدید برای رساندن صدا به گوش کاربر مجهز است و همین موضوع نیز باعث می شود تا ساختار آن از لحاظ طراحی با تغییر مواجه شود. این محصول همچنین به ویژگی Noise Canceling یا حذف نویز نیز مجهز خواهد بود که اپل نام آن را Focus Mode گذاشته است. ایرپاد سه در حال حاضر با مدل B298 شناخته می شود.

image

 

احتمالا اهالی کوپرتینو، نسل سوم ایرپاد را در کنفرانسی که پیش رو داریم (رویداد ماه اکتبر)، به دنیای تکنولوژی معرفی کند. لذا باید منتظر ماند و دید که آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)