خانهاخبار
توییک جیلبریک: رابط کاربری تنظیم صدای iOS 13 را به نسخه های پیشین بیاورید

توییک جیلبریک: رابط کاربری تنظیم صدای iOS 13 را به نسخه های پیشین بیاورید

آی او اس 13 هنگام تنظیم صدا، تفاوت های اساسی نسبت به نسخه های پیشین در زمینه رابطه کاربری را به خود می بیند.
۱۳۹۸/۷/۱۴

اگر از دارندگان آیفون باشید و دستگاه خود را به iOS 13 آپدیت کرده باشید، مسلما در هنام تنظیم میزان صدا با رابط کاربری جدیدی روبرو شده اید. ازین پس به جای یک باکس بزرگ در میان صفحه، هنگام کم یا زیاد کردن صدا، با یک قسمت کوچک در بالای صفحه روبرو خواهیم بود که بسته به تم، حالت روشن یا تیره نیز به خود می گیرد.

توییک Ringer13 باعث می شود تا رابط کاربری مذکور برای استفاده کنندگان از نسخه های پیشین نیز فراهم شده و آن ها نیز قابلیت استفاده از این حالت را داشته باشند.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، رابط کاربری iOS 13 به این گونه تغییر شکل داده و هنگام تغییر میزان صدا، با ظاهری جدید روبرو هستیم. همچنین در صورتی که سوییچ سایلنت را در وضعیت فعال قرار دهید، با حالتی جدید مانند تصویر زیر روبرو خواهید شد.

image

 

همان طور که اشاره شد، این توییک از حالت تیره یا همان دارک مود نیز پشتیبانی می کند و می توانید در صورت تمایل، آن را در قسمت تنظیمات فعال یا غیر فعال نمایید.

image

 

در قسمت تنظیمات، همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، سه مورد مختلف برای اعمال وجود دارند:

  • فعال یا غیر فعال کردن توییک
  • انتخاب حالت تیره یا روشن
  • تنظیم میزان تأخیر نمایش کادر تنظیمات به وسیله اسلایدر

اگر تمایل به استفاده توییک Ringer13 دارید، می توانید آن را با قیمت 1.29 دلار از سورس Packix دانلود و روی آيفون خود نصب کنید. این توییک به صورت کامل با iOS 12 سازگار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)