خانهاخبار
توییک جیلبریک: دانلود آسان ویدئوهای توییتر

توییک جیلبریک: دانلود آسان ویدئوهای توییتر

اگر از کاربران شبکه اجتماعی توییتر باشید، معمولا مسئله دانلود ویدئوها در این نرم افزار به عنوان یک معضل همیشگی برای شما به حساب می آید.
۱۳۹۸/۷/۱۴

کاربران Twitter همواره با دانلود ویدئوها در این شبکه اجتماعی مشکل داشته اند، چرا که چنین امکانی به هیچ عنوان وجود نداشته است. اما با توییکی که توسط یکی از توسعه دهندگان آی او اس به نام Aesthyrica طراحی یافته، این نگرانی قابل حل خواهد بود.

توییک twttrVideoDL که به صورت رایگان عرضه شده، به افرادی که آیفون یا آیپد جیلبریک شده دارند اجازه می دهد تا ویدئوهای موجود در فید شبکه اجتماعی توییتر را به آسانی دانلود کنند.

بعد از دانلود و نصب توییک twttrVideoDL تنها کافی است روی ویدئویی که در فید یا قسمت پیام های دایرکت مشاهده می کنید، انگشت خود را نگه داشته و از صفحه ای که باز می شود، ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کنید و به این ترتیب، دانلود آن آغاز خواهد شد.

صفحه ای که بعد از نگه داشتن انگشت روی ویدئوی مربوطه باز می شود، مربوط به کیفیت فیلم قابل دانلود است. هرچه ابعاد پایین تری را انتخاب کنید، به تناسب کیفیت آن نیز پایین تر خواهد بود. برای کیفیت بهتر، سایز و ابعاد بزرگ تر را انتخاب کنید، اما نیم نگاهی نیز به حجمی که از بسته اینترنتی شما کم می شود نیز داشته باشید.

image

 

twttrVideoDL اولین توییکی نیست که برای دانلود ویدئو از توییتر ارائه شده، اما شایان ذکر است که تمامی امکانات آن رایگان بوده و به صورت کامل نیز با آخرین نسخه توییتر هماهنگ شده است.

یکی از بهترین ویژگی های توییک twttrVideoDL، سازگاری ظاهر آن با رابط کابری آی او اس است و حالت تیره یا همان دارک مود نیز برای آن تعریف شده است. 

همچنین شایان ذکر است که توییک twttrVideoDL تنها با اپلیکیشن رسمی Twitter سازگار است و نرم افزارهای سوم شخص مانند TweetBot، امکان برخورداری از آن را دارا نیستند.

اگر تمایل به استفاده از توییک twttrVideoDL را دارید، می توانید آن را به صورت رایگان از سورس Packix دانلود کنید. این توییک به صورت کامل با سیستم عامل iOS 11 و iOS 12 سازگار شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)