خانهاخبار
تاریخ عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC مشخص شد

شرکت راک‌استار رسما در پستی در شبکه اجتماعی توئیتر تایید کرد که بازی موفق و تحسین‌شده Red Dead Redemption 2 در چه تاریخی برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد.
۱۳۹۸/۷/۱۴

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، استودیوی بازی‌سازی راک‌استار بالاخره تایید کرد که نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 به‌زودی در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) روانه بازار می‌شود. این خبر توسط توئیتر رسمی شرکت راک‌استار اعلام شده است.

بازی Red Dead Redemption 2 در PS4 و ایکس باکس وان به عنوان پدیده‌ای کم‌نظیر به حساب می‌آید. گرافیک این بازی فوق‌العاده است و حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم که بر روی پلتفرم قدرتمندتر PC شاهد چه پیشرفت‌هایی در محیط بازی خواهیم بود.

پیش‌خرید: ۱۷ مهر

بر اساس اعلام وبسایت راک‌استار، شما می‌توانید Red Dead Redemption 2 را از تاریخ ۹ اکتبر مصادف با ۱۷ مهر به طور رسمی پیش‌خرید کنید. اگر تا پیش از ۸ اکتبر Rockstar Games Launcher را دانلود نمایید، بازی کلاسیک GTA San Andreas هم به صورت رایگان در کنار Red Dead Redemption 2 در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با توجه به این که نسل اول Red Dead Redemption رسما به پلتفرم PC نیامد، به نظر می‌رسد که راک‌استار برنامه‌ریزی خاصی برای نسخه دوم دارد و می‌خواهد این عنوان را از نظر گرافیکی و تکنیکی دستخوش تغییرات جالب توجه‌ای کند.

اگر Red Dead Redemption 2 را تا پیش از ۲۲ اکتبر پیش‌خرید کنید، می‌توانید از بین بازی‌های زیر دو تا را به صورت رایگان انتخاب نمایید:

  • Grand Theft Auto III
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • Grand Theft Auto: San Andreas
  • Bully: Scholarship Edition
  • L.A. Noire: The Complete Edition
  • Max Payne 3: The Complete Edition

اگر پیش‌خرید خود را از طریق Rockstar Games Launcher انجام دهید، Red Dead Redemption 2 به طور رایگان به نسخه پریمیوم ادیشن ارتقا می‌یابد و نسخه‌های اسپشال و آلتیمیت، هر کدام ۲۰ دلار تخفیف می‌گیرند.

Red Dead Redemption 2 Online

image

کاربران PC به دنیای Read Dead Online هم دسترسی خواهند داشت و تمام آپدیت‌های قبلی کنسول‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. نکته جذاب این است که برخلاف PS4 و ایکس باکس وان، برای استفاده آنلاین از این بازی نیازی به تهیه اکانت پولی ندارید و به صورت رایگان با خرید Red Dead Redemption 2 می‌توانید به بخش آنلاین آن دسترسی داشته باشید.

عرضه در فروشگاه‌ها: ۱ آبان

نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۱ آبان وارد سایر فروشگاه‌های آنلاین از جمله Epic Games Store, Greenman Gaming و Humble Store می‌شود. اما اگر می‌خواهید آن را از طریق استیم تهیه کنید، باید تا ماه دسامبر (آذر یا دی) صبر داشته باشید. علاوه بر این، اعلام شده که این بازی روی سرویس گوگل استیدیا نیز عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)