خانهاخبار
Threads، اپلیکیشن جدید اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد؟

Threads، اپلیکیشن جدید اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد؟

اینستاگرام قصد دارد تا اپلیکیشنی جدید با نام Threads را راه اندازی کند، اما این نرم افزار برای انجام چه کارهای مناسب است؟
۱۳۹۸/۷/۱۴

مسئولان اینستاگرام در تدارک آن هستند تا اپلیکیشن جدید با نام Threads را عرضه کرده و به وسیله آن، امکان ارتباطی آسان و راحت تر را با دوستان نزدیک (Close Friends) برای کاربران خود فراهم کنند.

این موضوع توسط وبلاگ اینستاگرام منعکس شده است. به محض ورود به اپلیکیشن، با دوربین مواجه خواهید شد. هیچ گونه فیلتری در آن یافت نخواهد شد و تصاویر و فیلم ها به صورت مستقیم و خام برای شخص مقابل ارسال می شود. امکان به اشتراک گذاری راحت تر فایل ها به وسیله ارائه شورتکات ها فراهم شده است و کاربران حتی می توانند تصاویر یا ویدئوهای دلخواه خود را به تعداد محدودتری از دوستان نزدیک (Close Friends) خود ارسال نمایند.

نام و تصویر پروفایل دوستان قرار گرفته در این لیست در پایین رابط کاربری اپلیکیشن به چشم می خورد و با انتخاب آن ها می توانید تصویر یا ویدئوی دلخواه خود را برایشان ارسال نمایید.

image

 

عملیات اشتراک گذاری بسیار آسان انجام خواهد شد. تنها کافی است عکس را گرفته، فرد مورد نظر را از قسمت پایین انتخاب کرده و سپس صفحه را به سمت بالا بکشید.

قسمت اینباکس در اپلیکیشن Threads نیز به دایرکت های شما با دوستان نزدیک تان اختصاص خواهد یافت. به این ترتیب نام هیچ شخص دیگری در آن به چشم نخواهد خورد و می توانید ارتطابی سریع و راحت با آن ها برقرار کنید.

صفحه ای به نام Status نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده و به کمک آن می توانید از آنلاین یا آفلاین بودن دوستان خود باخبر شوید. با تنظیم یک ایموجی و متن دلخواه یا انتخاب آن از میان آیتم های از پیش تعیین شده، می توانید وضعیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Threads را می توانید به صورت رایگان از اپ استور یا پلی استور دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۷/۱۴
خدا اینستاگرام را از ما نگیره
که اگه بگیره همگی افسرده و وِل‌مُعطل می‌شویم