خانهاخبار
رندرهای وان پلاس 8 به اینترنت راه پیدا کرد

رندرهای وان پلاس 8 به اینترنت راه پیدا کرد

رندرهای وان پلاس 8 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه است.
۱۳۹۸/۷/۱۴

نزدیک به یک هفته پیش شاهد رونمایی از گوشی وان پلاس 7T بودیم. این گوشی هوشمند در تاریخ 18 اکتبر وارد بازار می‌شود. بر اساس اعلام یک افشاگر با نام Steve Hemmerstoffer، وان پلاس توسعه پرچمدار نیمه اول سال آینده خود را شروع کرده است. به تازگی رندرهای وان پلاس 8 به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارند. بر اساس این رندرها، پرچمدار آینده وان پلاس شباهت زیادی به وان پلاس 7 پرو دارد. این پرچمدار 2020 وان پلاس به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز می‌شود و در این بخش دوربین اصلی سه گانه قرار می‌گیرد. در حالی که وان پلاس 7T به دوربین اصلی سه گانه در یک المان دایره‌ای شکل قرار گرفته، دوربین وان پلاس 8 دارای چیدمان عمودی است.

سنسورهای مورد استفاده در این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل کنونی آن‌ها، کیفیت بالاتری خواهند داشت، البته در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این سنسورها منتشر نشده است. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند علاوه بر دوربین اصلی سه گانه، فلاش LED و لوگوی وان پلاس قرار گرفته است. پنل شیشه‌ای جلویی و پشتی این دستگاه توسط یک فریم آلومینیومی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. بر اساس این رندرها، بخش پایینی وان پلاس 8 میزبان پورت USB-C، اسپیکر و درگاه سیمکارت است. در سمت چپ دکمه‌های تنظیم صدا به چشم می‌خورند و در سمت راست، دکمه پاور و هشدار حضور دارد.

image

سراغ پنل جلویی این اسمارت فون می‌رویم. وان پلاس 8 از نمایشگر خمیده بهره می‌برد. درون این صفحه نمایش یک حفره به چشم می‌خورد که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. این سبک طراحی در گوشی‌های سری گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 استفاده شده است. وان پلاس 7 پرو در زمان معرفی خود در ماه مه امسال، به علت اندازه بزرگ خود مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. به نظر می‌رسد این مشکل در نسل آینده برطرف می‌شود و وان پلاس 8 از صفحه نمایش 6.5 اینچی بهره می‌برد. ابعاد وان پلاس 7 پرو برابر با 8.8 × 75.9 × 162.6 میلی‌متر است که در وان پلاس 8 به 8.1 × 72.9 × 160.2 میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند. ابعاد وان پلاس 7T و وان پلاس 7 به ترتیب برابر با 8.1 × 74.4 × 160.9 میلی‌متر و 8.2 × 74.8 × 157.7 میلی‌متر است.

image

همانند پرچمداران اخیر وان پلاس، نسل آینده آن‌ها نیز به جدیدترین و قدرتمندترین چیپست کوالکام مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این اسمارت فون دارای چیپست اسنپدراگون 865 باشد که در نسخه پایه، آن را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. این دستگاه در نسخه‌های مختلف و با قیمت‌های بالاتر نیز وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 10 به همراه جدیدترین نسخه Oxygen OS خواهد بود. وان پلاس 8 به صورت استاندارد دارای شبکه ارتباطی 4G LTE است. انتظار می‌رود وان پلاس 8 پرو به عنوان گوشی هوشمند 5G این شرکت وارد بازار شود. در حالی که ظرفیت باتری وان پلاس 8 مشخص نشده، احتمال می‌رود از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T پشتیبانی کند.

پرچمداران وان پلاس از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کنند چرا که به نظر این شرکت، سرعت شارژ آن‌ها پایین است. با وجود این موضوع، Hemmerstoffer اعلام کرده که وان پلاس 8 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در نیمه اول سال آینده میلادی، شرکت‌های مختلف از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کنند. در ماه فوریه و مارس با گوشی‌های سری گلکسی S11، ال‌جی G9 ThinQ و هوآوی P40 ملاقات می‌کنیم، بنابراین در همین بازه زمانی به احتمال زیاد از گوشی وان پلاس 8 نیز رونمایی می‌شود. اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می‌رود بالاتر از 649 دلار باشد. هم اکنون وان پلاس 7T با قیمت پایه 599 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)