خانهاخبار
وان پلاس 7T بروزرسانی OxygenOS 10.0.3 را دریافت کرد

وان پلاس 7T بروزرسانی OxygenOS 10.0.3 را دریافت کرد

در حالی که گوشی وان پلاس 7T به تازگی معرفی شده، وان پلاس بروزرسانی OxygenOS 10.0.3 را برای آن عرضه کرده است.
۱۳۹۸/۷/۱۴

نزدیک به یک هفته پیش شرکت وان پلاس از جدیدترین پرچمدار خود با نام وان پلاس 7T رونمایی کرد. حال این شرکت به تازگی آپدیت OxygenOS 10.0.3 را برای آن عرضه کرده است. این بروزرسانی چندین باگ این محصول را برطرف کرده و عملکرد آن را بهبود می‌دهد. این آپدیت باعث بهبود کیفیت دوربین شامل افزایش کیفیت تصاویر، بهبود سیستم لرزشگیر دوربین و تغییراتی در رابط کاربری می‌شود. این بروزرسانی برای اکثر کاربران عرضه شده و انتظار می‌رود به صورت پیش فرض روی دستگاه‌هایی که در آینده به فروش می‌رسند نیز نصب شود. از آنجایی که این آپدیت به صورت OTA عرضه شده، تمام کاربران برای دریافت آن باید تا چند دیگر منتظر بمانند.

وان پلاس 7T به صفحه نمایش 6.55 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز مجهز شده که از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر برابر با فول اچ دی پلاس بوده و از شیشه محافظ گوریلا گلس 3D بهره می‌برد. ابعاد این صفحه نمایش در مقایسه با وان پلاس 7 افزایش کمی را تجربه کرده است. چیپست اسنپدراگون 855 پلاس وظیفه تامین قدرت این دستگاه را بر عهده دارد. این تراشه کوالکام دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.96 گیگاهرتز است. کاربران می‌توانند وان پلاس 7 تی را در دو نسخه مجهز به 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 سفارش دهند.

image

در بخش دوربین شاهد حضور یک المان دایره‌ای شکل روی پنل پشتی این دستگاه هستیم. این المان، دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می‌کند. سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 با دریچه دیافراگم f/1.6 است که از لرزشگیر اپتیکال و دیجیتالی بهره می‌برد. این سنسور توسط یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.2 و یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 117 درجه همراهی می‌شود. در بخش جلویی این گوشی هوشمند شاهد حضور یک سنسور 16 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از EIS هستیم. زیر نمایشگر جدیدترین محصول وان پلاس شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم. این دستگاه از فیس آنلاک، NFC، بلوتوث 5.0، موتور ویبره با موتور پیشرفته هپتیک و اسپیکر استریو با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس بهره می‌برد.

وان پلاس 7T به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 10 به همراه OxygenOS 10 است. انرژی این دستگاه را یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع Warp Charge 30T است. این فناوری شارژ باعث افزایش سرعت شارژ 23 درصدی این گوشی هوشمند می‌شود. بسیاری از کاربران گوشی‌های وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به علت عدم دریافت بروزرسانی اندروید 10 و OxygenOS 10 از شرکت وان پلاس ناراضی هستند. باید دید چه زمانی تمام کاربران این دو اسمارت فون به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید دسترسی پیدا می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)