خانهاخبار
ردمی 8 در تاریخ 9 اکتبر معرفی می‌شود

ردمی 8 در تاریخ 9 اکتبر معرفی می‌شود

گوشی ردمی 8 به صورت رسمی در تاریخ 9 اکتبر در کشور هند رونمایی می‌شود
۱۳۹۸/۷/۱۴

نزدیک به دو هفته پیش شاهد رونمایی از گوشی ردمی 8A در کشور هند بودیم. حال این شرکت اعلام کرده قصد دارد از گوشی ردمی 8 در تاریخ 9 اکتبر در همین کشور رونمایی کند. به تازگی تیزری از سوی این برند منتشر شده که علاوه بر مشخص کردن تاریخ معرفی این دستگاه، روی دو بخش دیگر، باتری و دوربین تمرکز کرده است. مدیر شیائومی در کشور هند خبر از شارژدهی بالای باتری این اسمارت فون داده است. در حالی که ردمی اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این دستگاه منتشر نکرده، به تازگی شاهد دریافت تاییدیه TENAA از سوی آن بودیم. این محصول در کنسول گوگل پلی نیز حضور پیدا کرده بود که مشخصات آن را در اختیار ما قرار داد.

image

ردمی 8 دارای شماره مدل M1908C3IC است و به صفحه نمایش 6.21 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی 320 پیکسل در هر اینچ مجهز می‌شود. قدرت این گوشی هوشمند توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 439 تامین می‌شود که آن را 3 گیگابایت رم همراهی می‌کند. ردمی برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای را در نظر می‌گیرد. این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 10 است. در بخش دوربین، ردمی برای آن دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی IMX363 و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق در نظر می‌گیرد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنند. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که کاربران برای شارژ آن باید از پورت USB Type-C استفاده کنند. روی پنل پشتی آن سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد.

یکی از افشاگران، Ishan Agarwal در گذشته اعلام کرده بود گوشی ردمی 8 در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی در کشور چین به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود ردمی این گوشی هوشمند خود را در چهار رنگ شامل قرمز، سبز، آبی و Carbon Ash وارد بازار کند. ردمی 7 با قیمت 7999 روپیه در اختیار خریداران هندی قرار گرفته بود و با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود ردمی 8 دارای قیمت مشابه با آن باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)