خانهاخبار
گزارش: پیکسل بادز همراه با سری پیکسل 4 معرفی می‌شود

گزارش: پیکسل بادز همراه با سری پیکسل 4 معرفی می‌شود

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وبسایت 9to5Google منتشر شده، نسل جدید هندزفری بیسیم گوگل موسوم به پیکسل بادز 2 احتمالا همزمان با سری پیکسل 4 در رویداد اکتبر این شرکت معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۷/۱۳

گوگل دو سال پیش از هدفونی به نام Pixel Buds رونمایی کرد. این هدفون اگرچه با سیم به موبایل وصل نمی‌شود، اما میان گوشی‌های چپ و راست آن اتصال سیمی وجود دارد. جذاب‌ترین قابلیت پیکسل بادز در هنگام معرفی امکان استفاده از ترجمه همزمان بود. به عبارت دیگر، اگر پیکسل بادز را روی گوش خود بگذارید و با کسی حرف بزنید که به زبان دیگری صحبت می‌کند، ترجمه صحبت‌های او به صورت آنی در گوش شما پخش می‌شود. ولی با توجه به فراگیری هدفون‌های تماما بیسیم، وجود سیم حتی بین گوشی‌های این دستگاه برای خریداران ایجاد دافعه کرد.

در دو سال گذشته ژست‌های زیادی به پیکسل بادز اضافه شده و همین چند وقت پیش گوگل با آپدیتی عمر باتری این دستگاه را ارتقا داد. ولی حالا به نظر می‌رسد که بالاخره در رویداد اکتبر امسال می‌توانیم شاهد نسخه بعدی این هدفون باشیم.

وبسایت 9to5Google به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید نسل دوم پیکسل بادز در کنار سری جدید پیکسل ۴ در رویداد Made by Google معرفی خواهد شد. این منبع متاسفانه اطلاعات دیگری درباره نسخه جدید این دستگاه منتشر نکرده و حتی به طور دقیق نمی‌دانیم که گوشی‌های پیکسل بادز ۲ از یکدیگر جدا خواهند بود یا نه، ولی با توجه به ترند موجود در بازار بعید به نظر می‌رسد که گوگل همچنان به حفظ سیم میان این دو گوشی اصرار بورزد.

از زمانی که گوگل پیکسل بادز را معرفی کرده، تغییرات زیادی در بازار موبایل رخ داده است. اوایل سال جاری اپل نسل دوم ایرپاد را معرفی نمود که کیس شارژری با قابلیت شارژ بیسیم داشت. سامسونگ Gear IconX را با گلکسی بادز تعویض کرد و آمازون و مایکروسافت هم از هدفون‌های بیسیم جدید خود رونمایی کردند. به گزارش شرکت گارتنر، ارزش بازار هدفون‌های بیسیم تا سال ۲۰۲۲ به ۱۵۸.۴۳ میلیون دلار خواهد رسید، بنابراین انتظار می‌رود که گوگل هم برنامه‌های جدیدی برای جلب رضایت کاربران این بازار در نظر بگیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)