خانهاخبار
تصویر ایرپاد ضدنویز با طراحی جدید در iOS 13.2 مشاهده شد

تصویر ایرپاد ضدنویز با طراحی جدید در iOS 13.2 مشاهده شد

به‌تازگی تصویر جدیدی در آپدیت بتای iOS 13.2 مشاهده شده که ایرپادی با طراحی متفاوت و احتمالا با قابلیت ضدنویز را نشان می‌دهد. بر اساس شایعات این دستگاه ممکن است در اواخر ماه اکتبر معرفی شود.
۱۳۹۸/۷/۱۳

بر اساس گزارشات اپل مدت‌هاست که مشغول کار روی نسل تازه‌ای از ایرپاد با ویژگی‌های جدید است. حالا یافته‌های اخیرا نشان می‌دهد که نسل سوم این هندزفری بیسیم احتمالا آماده عرضه شده و به‌زودی باید معرفی شود. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

طراحی جدید با سَری لاستیکی

این مدرک جدید که به‌تازگی در نسخه بتای iOS 13.2 مشاهده شده از آیکن کوچکی به دست آمده که ظاهرا در نسخه جدید سیستم عامل iOS اضافه شده است. شمایل ایرپاد موجود در این تصویر با ایرپادهای فعلی متفاوت است، به همین دلیل احتمال داده می‌شود که این آیکن به نسل بعدی ایرپاد اشاره داشته باشد.

image

بر اساس این آیکن، نسل بعدی ایرپاد اندازه کوچک‌تری دارد و سر آن پوششی لاستیکی قرار گرفته که وارد گوش می‌شود. این طراحی می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی جذاب باشند که تاکنون به خاطر طراحی ایرپاد به سمت هندزفری اپل نمی‌آمدند.

در این فایل به اسم رمز B298 اشاره شده که احتمالا نام داخلی مورد استفاده توسط اپل برای نسل بعدی ایرپاد است. به‌علاوه، خود این تصویر در پوشه Accessibility Settings پیدا شده و از این رو می‌توان حدس زد که ایرپاد بعدی قابلیت‌های تازه‌ای خواهد داشت که توسط کاربر قابل تنظیم خواهد بود.

image

چند وقت پیش تصویری از کیس شارژر ایرپاد لو رفته بود که در آن زمان کسی نسبت به اعتبار آن اطمینان نداشت. اما حالا با توجه به تغییر طراحی خود گوشی‌ها به نظر می‌رسد که بازطراحی کیس شارژر هم محتمل باشد. در نسل بعدی شاهد کیسی عریض‌تر اما کوتاه‌تر از کیس شارژر نسل‌های موجود هستیم. هنوز مشخص نیست که این کیس از نظر مشخصات داخلی چه تغییراتی خواهد داشت اما انتظار می‌رود که سرعت شارژ آن افزایش پیدا کند.

image

قابلیت‌های ضدآب و ضدنویز

حدود یک سال پیش نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که اپل در حال تولید ایرپادی با طراحی کاملا جدید و چند ویژگی مهم و تازه است. اکنون این طور به نظر می‌رسد که خبر امروز به همان محصول مورد نظر بلومبرگ اشاره دارد، در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ایرپاد ۳ از قابلیت‌های ضدآب و ضدنویز برخوردار باشد.

در آن زمان گفته می‌شد اپل در حال کار روی قابلیتی است که به ایرپاد اجازه می‌دهد در فواصل طولانی‌تر عمل کند. همچنین گفته می‌شد که این شرکت مشغول کار روی سیستمی برای نظارت بر ضربان قلب است، اما معلوم نیست که استفاده از چنین سیستمی هنوز در دستور کار اپل باشد.

افزون بر این، اوایل سال جاری میلادی، افشاگر معروف، استیو همراستافر، گفته بود که ایرپاد احتمالا رنگ‌های تازه‌ای خواهد داشت. رنگ‌های دقیق این دستگاه مشخص نیست اما در شایعات به رنگ مشکی ایرپاد ۳ اشاره شده است.

image

قیمت و تاریخ عرضه ایرپاد ۳

ایرپاد ۳ از همین ماه وارد فاز تولید می‌شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که در رویداد اواخر اکتبر اپل شاهد رونمایی از آن باشیم. اگر چنین اتفاقی نیفتد، رونمایی از این محصول احتمالا تا ماه مارس ۲۰۲۰ عقب خواهد افتاد.

در خصوص قیمت هنوز اطلاعات موثقی در دسترس نیست، اما قیمتی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار احتمالا محتمل خواهد بود. این قیمت‌گذاری به کوپرتینویی‌ها اجازه می‌دهد نسل جدید ایرپاد خود را در کنار نسل قبلی آن به فروش برسانند. دیگر شایعات از وجود هدفون‌های رو-گوشی خبر داده‌اند که در رده هدفون‌های برند بیتس قرار می‌گیرد، با این حال اطلاعات زیادی از این محصول نیست، ولی اگر قرار به معرفی باشد احتمالا در کنار نسل جدید ایرپاد شاهد رونمایی از این دستگاه نیز خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)