خانهاخبار
معرفی هدفون بی سیم تسکو TH5348

معرفی هدفون بی سیم تسکو TH5348

هدفون‌های بی سیم تسکو علاوه بر اینکه کیفیت خوبی دارند امکان مکالمه و گوش کردن به موزیک را همزمان برای شما فراهم می‌کنند در عین حال که قیمتی رقابتی هم برایشان در نظر گرفته شده است.
۱۳۹۸/۷/۱۱

تسکو یکی از برندهایی است که در تولید لوازم جانبی تکنولوژی بسیار فعال است. یکی از این لوازم جانبی که می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد و به طور حتم در طول روز زیاد از آن استفاده می‌کنید ایربادز است که تسکو طراحی متفاوتی نسبت به آن چیزی که در هدفون‌های بی سیم دیگر برندها مانند برند اپل می‌بینیم به کار گرفته. در این معرفی با این ایردبادز تسکو آشنا می‌شویم و علاوه بر این از نوع عملکردش با هم صحبت می‌کنیم.

image

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5348

این هدفون متشکل از دو هدفون است که جدا از هم هستند و علاوه بر اینکه می‌توانید از هر کدام به تنهایی استفاده کنید امکان استفاده آن‌ها به طور هم‌زمان با هم نیز وجود دارد. هر کدام از این هدفون‌ها از دو بخش تشکیل‌شده‌اند. بخش اصلی که تمام جزئیات هدفون در این بخش در نظر گرفته شده‌اند و بخش دوم که در حقیقت تنها برای محکم نگه داشتن محصول روی گوش کاربر استفاده می‌شود و حلقه‌ای است که جنسی از پلاستیک نرم دارد و به دور گوشی می‌پیچد و سبب می‌شود این ایرپادز بسیار محکم روی گوش کاربر قرار بگیرد.

image

روی بدنه اصلی هدفون، که آن هم از پلاستیک ساخته شده، یک کلید فیزیکی دیده می‌شود که دور خودش نواری قرمز رنگ دارد و برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می‌شود. در بخش پایینی بدنه درگاهی قرار گرفته که از نوع میکرو یو اس بی است و برای شارژ کردن هدفون باید از این درگاه استفاده کنید. بالای هدفون هم دو کلید دیده می‌شوند که برای کم و زیاد کردن صدا به کار می‌روند که هم اندازه بزرگی دارند و می‌توانید راحت آن‌ها را پیدا کنید و هم اینکه به خوبی فشار داده می‌شوند.

image

همان‌طور که مشخص است این هدفون‌ها از پروتکل بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را به هر وسیله‌ای که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند متصل کنید. بلوتوثی که برای آن‌ها استفاده شده نسخه 4.2+EDR است که امکان برقراری اتصال این دو هدفون با دستگاه اصلی را تا فاصله 10 متری برای کاربر فراهم می‌کند.

برای این هدفون‌ها باتری‌ای با ظرفیت 140 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده که حدود 6 ساعت مکالمه و گوش کردن به موزیک رو برای شما فراهم می‌کنند. مدت زمان شارژ شدن این هدفون‌ها هم خیلی زیاد نیست و می‌توانید در مدت زمان تنها حدود 1 ساعت و نیم به شارژ 100 درصد برسید. برای اینکه هر کدام از این ایردپادزها باید جدا از هم شارژ شوند تسکو ترفندی جالب را به کار گرفته. داخل بسته بندی دستگاه می‌توانید کابلی را مشاهده کنید که در یک سمت خودش USB کلاسیک دارد و در سمت دیگر خودش تبدیل به دو میکرو یو اس بی می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد که تنها با یک کابل هر دو هدفون را به صورت هم‌زمان شارژ کنید.

image

نحوه اتصال هدفون‌ها به گوشی همانند تمامی محصولات تسکو آسان و بدون دردسر است. برای اینکه هر دو هدفون را با هم به گوشی متصل کنید ابتدا باید کلید روشن کردن هر دو را هم‌زمان حدود 5 ثانیه نگه دارید و بعد از آن در لیست بلوتوث گوشی خودتان نام هر دو این هدفون را پیدا کنید.

از نظر کیفیت هم می‌توان نمره خوبی به این دو هدفون داد. برای گوش کردن به موزیک به صورت روزمره این دو هدفون صدایی کاملا بلند و تقریبا شفاف را برایتان به همراه می‌آورند که با توجه به قیمتی که برایشان در نظر گرفته شده می‌توانید به خوبی روی آن‌ها در این بخش حساب کنید. علاوه بر این قابلیت مکالمه هم برای این هدفون‌ها در نظر گرفته شده که به وسیله آن‌ها می‌توانید گوشی خودتان را به راحتی کنار بگذارید.

image

عکس: روح اله حسینی
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۷/۱۲
چرا فقط از تسکو می گذارید؟