خانهاخبار
سرفیس لپتاپ 3 در دو اندازه 13.5 و 15 اینچی از راه رسید

سرفیس لپتاپ 3 در دو اندازه 13.5 و 15 اینچی از راه رسید

لپتاپ جدید مایکروسافت با نام سرفیس لپتاپ 3 امروز رسما در دو اندازه 13.5 و 15 اینچی معرفی شد. مدل 13 اینچی از پردازنده اینتل و مدل 15 از پردازنده AMD استفاده می‌کنند. این محصولات از انتهای مهر وارد بازار می‌شوند.
۱۳۹۸/۷/۱۰

مایکروسافت با ایجاد تعادلی مناسب میان قیمت، کارآمدی، حمل‌پذیری و طراحی در سال ۲۰۱۷ سرفیس لپتاپ را معرفی کرد و با استقبال خوبی مواجه شد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ سرفیس لپتاپ ۲ را معرفی کرد که از همان فرمول استفاده می‌کرد. امروز نوبت به سرفیس لپتاپ ۳ رسیده که شیوه طراحی لپتاپ‌ها را به چند روش کلیدی متحول می‌کند.

image

مایکروسافت در سرفیس لپتاپ ۳ به نسبت تصویر ۳:۲ خود دست نزده، اما با خرید نسخه جدید این محصول که نمایشگری ۱۵ اینچی دارد، می‌توانید صفحه بزرگ‌تری داشته باشید. البته نسخه ۱۳.۵ اینچی هم همچنان موجود است که از پردازنده نسل دهم چهار هسته‌ای اینتل استفاده می‌کند. مایکروسافت مدعی است که این پردازنده محصول آن‌ها را ۳ برابر از مک‌بوک ایر اپل سریع‌تر می‌کند.

image

نسخه ۱۵ اینچی سرفیس لپتاپ ۳ از پردازنده جدید AMD بهره می‌برد که تراشه‌ای نیمه-اختصاصی به نام Ryzen Surface Edition دارد. مایکروسافت می‌گوید این پردازنده سریع‌تر از تمام پردازندهای موجود در این کلاس از لپتاپ‌هاست.

سرفیس لپتاپ ۳ از نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد که بلافاصله با باز کردن درب لپتاپ فعال می‌شود. در حاشیه‌های اطراف نمایشگر هیچ اثری از لاستیک محافظ یا بلندگو دیده نمی‌شود، چرا که مایکروسافت این بدنه را به شیوه بسیار خاصی طراحی کرده است.

image

فاصله بین دکمه‌های کیبورد در سرفیس لپتاپ جدید ۱.۳ میلی متر است و مایکروسافت می‌گوید در هنگام استفاده از دکمه‌ها تقریبا هیچ صدایی شنیده نمی‌شود. در زیر کیبورد هم ترک‌پدی قرار گرفته که ۲۰ درصد نسبت به گذشته بزرگ‌تر شده است.

باتری لپتاپ جدید ردموندی‌ها می‌تواند تمام روز پاسخگوی نیاز شما باشد و در کمتر از یک ساعت تا ۸۰ درصد شارژ شود.

قیمت سرفیس لپتاپ ۳ برای مدل ۱۳.۵ اینچی ۹۹۹ دلار و برای مدل ۱۵ اینچی ۱۱۹۹ دلار است. این محصولات از تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) وارد بازار می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)