خانهاخبار
شیائومی احتمالا Mi CC9 Pro را با دوربین 108 مگاپیکسلی 16 مهر معرفی می‌کند

شیائومی احتمالا Mi CC9 Pro را با دوربین 108 مگاپیکسلی 16 مهر معرفی می‌کند

بر اساس شایعات جدید، احتمالا شیائومی قصد دارد در تاریخ 16 مهر از عضو جدید خانواده Mi CC با نام Mi CC9 Pro رونمایی کند. گفته می‌شود که این دستگاه دوربینی 108 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۸/۷/۱۳

شیائومی در تیر ماه امسال از سری جدید Mi CC رونمایی و سه محصول را از این خانواده معرفی کرد: Mi CC9e, Mi CC9 و Mi CC9 Meitu Edition. حالا گزارشات حاکی از این است که این غول بزرگ چینی می‌خواهد نسخه تازه‌ای از همین خانواده را در تاریخ ۲۴ اکتبر (۱۶ مهر) معرفی کند. این دستگاه می‌تواند Mi CC9 Pro نام بگیرد چرا که احتمالا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار دنیای موبایل، Mi CC9 Pro با پردازنده اسنپدراگون 730G کوآلکام به بازار می‌آید. ولی متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره این دستگاه در دسترس نیست.

با توجه به این که گوشی مذکور از خانواده Mi CC9 خواهد بود، نباید انتظار داشته باشیم طراحی این دستگاه خیلی با مدل‌های قبلی فرق بکند. این گوشی با الهام‌گیری از هم‌خانواده‌های خود احتمالا ناچ قطره‌ای و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای خواهد داشت. همچنین انتظار داریم که Mi CC9 Pro با رابط کاربری MIUI 11 به بازار بیاید که از روی اندروید ۹ پای ساخته شده است.

image

شیائومی گوشی Mi CC9 را تا ۷ اکتبر (۱۵ مهر) با تخفیفی ۱۴ دلاری به فروش می‌رساند. قیمت این دستگاه فعلا برای مدل ۶ + ۶۴ گیگی ۲۳۹ دلار و برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگی ۲۶۵ دلار است. Mi CC9 در برخی از بازارهای خارج از چین مثل اسپانیا تحت عنوان شیائومی Mi 9 Lite شناخته می‌شود.

شیائومی Mi CC9 نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع S-AMOLED دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته است. رزولوشن نمایشگر این گوشی +HD و نسبت تصویر آن ۱۹.۵:۹ است. شیائومی در جلو و عقب Mi CC9 از گوریلا گلس ۵ استفاده کرده و اسنپدراگون ۷۱۰ را به عنوان موتور محرک این دستگاه برگزیده است.

Mi CC9 دوربینی سه‌گانه متشکل از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی هم از دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دستگاه یک باتری ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌توانید آن را با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی شارژ کنید. Mi CC9 همچنین دارای پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)