خانهاخبار
آنر 9X در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم معرفی شد

آنر 9X در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم معرفی شد

آنر 9X یک گوشی هوشمند باکیفیت و قدرتمند است. به تازگی نسخه‌ای از این دستگاه با 8 گیگابایت رم معرفی شده است.
۱۳۹۸/۷/۱۳

آنر 9 ایکس یک گوشی میان رده باکیفیت بوده که در کشور چین به فروش می‌رسد. خریداران از ماه اوت سال جاری میلادی در کشور چین به این دستگاه دسترسی داشتنند. میزان فروش این گوشی هوشمند در روز اول عرضه برابر با 300 هزار دستگاه بود که خبر از محبوبیت بالای آن می‌داد. در گذشته نه چندان دور شاهد رونمایی از نسخه‌ای از این دستگاه با رنگ Iceland White بودیم و حال نمونه‌ای از آن با 8 گیگابایت رم از راه رسیده است. این دستگاه در زمان عرضه اولیه در نسخه‌های دارای 4 و 6 گیگابایت رم وارد بازار شده بود. مدل جدید دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی هوشمند به مشخصات فنی مشابه با آنر 9X اصلی مجهز شده است. در همین راستا شاهد تامین قدرت آن توسط چیپست 7 نانومتری کایرین 810 هستیم. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شده است. صفحه نمایش 6.59 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس برای این دستگاه در نظر گرفته شده که فاقد بریدگی و یا حفره است. در حقیقت این گوشی هوشمند از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می‌برد.

image

آنر 9X به سنسور اثر انگشت روی فریم مجهز شده و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این دستگاه از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند و از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می‌برد. نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم آنر 8 ایکس با قیمت 293 دلار به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)