خانهاخبار
مشخصات و قیمت موتورولا وان ماکرو لو رفت

مشخصات و قیمت موتورولا وان ماکرو لو رفت

موتورولا در سال جاری میلادی از گوشی‌های زیادی رونمایی کرده و در آینده نزدیک نیز با گوشی موتورولا وان ماکرو ملاقات می‌کنیم.
۱۳۹۸/۷/۱۳

موتورولا در حال افزایش تعداد گوشی‌های سری One خود است. بر اساس گزارش‌ها، این شرکت در آینده نزدیک گوشی One Macro را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. به تازگی مشخصات این دستگاه به همراه قیمت آن در یک فروشگاه در عربستان سعودی به نمایش گذاشته شده است. لازم به ذکر است؛ این اطلاعات هم اکنون حذف شده‌اند. تصویر موجود در این صفحه مشابه با رندرهای منتشر شده در ماه‌ گذشته است. این گوشی هوشمند به نمایشگر کشیده‌ای مجهز شده که در بالای آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. در سمت راست این دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته است.

در سمت چپ پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه قرار گرفته است. در زیر این دوربین، فلاش LED به چشم می‌خورد. سنسور اثر انگشت نیز مانند سایر محصولات این برند، زیر لوگوی موتورولا تعبیه شده است. در گذشته شاهد انتشار گزارش‌هایی در رابطه با یکی از نسخه‌های این گوشی هوشمند با شماره مدل XT2016-1 بودیم. موتورولا وان ماکرو موفق به کسب تاییدیه FCC و NCC شده است، بنابراین باید در آینده نزدیک معرفی شود. بر اساس بنچمارک Geekbench، قدرت این اسمارت فون را چیپست هلیو P60 تامین می‌کند که دارای فرکانس 1.9 گیگاهرتز است. این پردازنده توسط 2 گیگابایت رم همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند که دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای است، در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1429 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 5584 را کسب کرده است.

image

بر اساس شایعات، موتورولا وان ماکرو به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز می‌شود. انتظار می‌رود انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. دلیل اصلی فروش این دستگاه می‌تواند سنسور ماکرو آن باشد. انتظار می‌رود دوربین اصلی آن دارای سنسورهای 13، 2 و 2 مگاپیکسلی باشد. بر اساس اطلاعات موجود در فروشگاه اینترنتی عربستان سعودی، قیمت موتورولا One Macro برابر با 240 دلار است. انتظار می‌رود در ماه جاری میلادی از این اسمارت فون رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)