خانهاخبار
احتمال رونمایی از گوشی اوپو A11 در آینده نزدیک

احتمال رونمایی از گوشی اوپو A11 در آینده نزدیک

به تازگی مشخصات گوشی اوپو A11 توسط China Telecom فاش شده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در آینده نزدیک معرفی شود.
۱۳۹۸/۷/۱۳

در ماه گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی اوپو A11x بودیم. در همین ماه، این گوشی هوشمند با نام اوپو A9 2020 در کشور هند معرفی شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی China Telecom، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در تاریخ 15 اکتبر در کشور چین معرفی شود. در ماه سپتامبر یک گوشی هوشمند OPPO با شماره مدل PCHM10 موفق به کسب تاییدیه TENAA شده بود. در ابتدا تصور می‌شد این دستگاه با نام اوپو A5 2020 در کشور چین معرفی شود. به تازگی این دستگاه در China Telecom مشاهده شده که بر اساس آن، گوشی PCHM10 با نام اوپو A11 از راه می‌رسد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده که در بالای آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. ابعاد این دستگاه برابر با 8.1 × 75.6 × 163.5 میلی‌متر بوده و وزن آن به 195 گرم می‌رسد. قدرت گوشی اوپو A11 را چیپست اسنپدراگون 665 تامین می‌کند که توسط 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه قادر به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی است. اوپو برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه پوسته ColorOS را در نظر گرفته است.

image

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه خواهیم بود. این دوربین دارای سنسورهای 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی است. کاربران برای ثبت تصاویر خود توسط این اسمارت فون باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. انرژی گوشی اوپو A11 را یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که برای شارژ آن باید از پورت USB Type-C استفاده کرد. سنسور اثر انگشت این محصول روی پنل پشتی و زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند چینی را در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و سبز سفارش دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت این گوشی اوپو برابر با 223 دلار است.

اوپو A11 شباهت زیادی به گوشی اوپو A11x دارد. علاوه بر طراحی، مشخصات آن‌ها نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. بزرگترین تفاوت میان این دو اسمارت فون، میزان رم آن‌هاست. اوپو A11x به 8 گیگابایت رم مجهز شده؛ با این حال اوپو A11 با 4 گیگابایت رم از راه می‌رسد. در تاریخ 10 اکتبر شاهد رونمایی از گوشی‌های اوپو Reno Ace و اوپو K5 خواهیم بود. بر اساس شایعات، در این تاریخ گوشی اوپو Reno2 F وارد بازار چین می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)