خانهاخبار
قیمت و مشخصات ردمی 8 توسط چاینا تلکام اعلام شد

قیمت و مشخصات ردمی 8 توسط چاینا تلکام اعلام شد

شرکت مخابرات دولتی چین، چاینا تلکام، از قیمت و مشخصات تلفن هوشمند جدید شیائومی یعنی ردمی 8 پرده برداشت. این گوشی نمایشگری 6.21 اینچی و دوربینی دوگانه دارد.
۱۳۹۸/۷/۱۲

ردمی ۸ شیائومی پس از عبور از TENAA حالا در وبسایت چاینا تلکام رویت شده و این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای از عرضه زودهنگام آن باشد. این دستگاه همچنین از وزارت صنعت و اطلاعات چین (MIIT) مجوزهای لازم را دریافت کرده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار دنیای موبایل، شرکت مخابرات دولتی چاینا تلکام و MIIT تصاویری از این دستگاه را منتشر کرده‌اند که برخلاف نمونه‌های TENAA فاقد پس‌زمینه مرسوم آبی رنگ است. در انتهای مطلب این تصاویر را مشاهده می‌کنید.

ردمی ۸ نمایشگری ۶.۲۱ اینچی باکیفیت +720p دارد که درون بدنه‌ای پلاستیکی به رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و مشکی قرار گرفته است. پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۴۳۹ است و همراه آن حداکثر ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود.

image

در بخش دوربین دو لنر ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی را می‌بینیم که اولی لنز اصلی موبایل و دومی سنسور عمق است. در بخش سلفی هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. ردمی ۸ همچنین یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که با درگاه USB-C شارژ می‌شود.

بر اساس اعلام چاینا تلکام، قیمت ردمی ۸ حدود ۲۲۵ دلار خواهد بود، اما با توجه به این که قیمت ردمی 8A کمتر از ۱۰۰ دلار بود، این احتمال وجود دارد که قیمت اعلام‌شده اشتباه باشد. قیمت ردمی ۷ نیز که چند ماه پیش معرفی شد حدود ۱۲۵ دلار در نظر گرفته شده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)